2010年10月12日星期二

<嫁給您 - 護膚> Reenex - CPS更生活膚療程

一直都好想去試做, 不過之前覺得太貴, 所以都不敢去試.....但因為要結婚 (哈, 其實可能只是一個藉口), 想到時皮膚狀態好一點, 所以.....尋晚終於踏出了我的第一步....
我今次試做的是 CPS更生活膚療程
功效: 改善暗啞, 粗糙, 油光, 暗瘡, 色班, 缺水
試做的過程好簡單, 第一步是潔面, 之後治療 c 就在面上塗上一些叫 <水基酸> 的東西, 3 mins 後, 再在我面上噴一些中和液..再過水...之後就 ok...
做完立即照鏡, 感覺效果好神奇, 本身的黑頭好似不見了, 面又覺得白淨了...
由於效果神奇, 加上一早已心cc, 所以最後都決定 join. 本來我想 join 12 次的 package 先試試效果, 但如果買 24 次的, 就可以有 7 折...又好似好吸引...所以最後都 join 了 24 次的 package, 大約可以做年半...而又因為本身是 dermes 客戶, 所以又可以減 $500, yeah, 太好.....現在除開每次的價錢...我覺得都可以接受.
太好, 以後不用再到美容院做針清, 好鬼憎每次做完都爛面, 超樣衰又痛.....
希望這個療程真的可以令我皮膚變好啦..期待中~

沒有留言:

發佈留言