2010年10月5日星期二

<嫁給您> Pre-wedding 影相日 @ THE STUDIO

今日終於來到影相日..可惜, 天公不造美...唉唉唉...
前兩日已經開始緊張, 擔心呢樣又擔心0個樣...想不到, 最後真的不能順利完成
其實尋日 THE STUDIO 已打電話來問我想不想改期, 但我見天氣報告只說今天有幾陣微雨, 所以就打算博一博...唉, 我忘了自己是地獄黑仔王, 結果真的出事!!!
不過好彩我們都揀了室內景, 所以今日可以先影室內的一PART. 今天影相的感覺都幾好, 沒有想像中的辛苦, 最開心是中間可以有午飯時間, 而且是吃熱辣辣的飯而不是麵包呀!!! (哈, 我最怕就是要捱餓)
吃完飯, 我倆還在猶豫今天要繼續還是改期...幸好他們說可以車我們過去赤柱望望, 如果雨不大就繼續.....可惜那邊的雨勢比上環還要大....唉..所以最後都決定改期再影...
雖然今日不能一次過完成, 但如果下次只影一個外景, 應該可以舒服一點 (自我安慰中)....又或者個天想我倆對今次的PRE WEDDING 有更深刻的印象, 所以要給我們一點波折...不過, 點都好, 希望下一次可以順順利利!
影完半日相, 我倆都好滿意 THE STUDIO 的安排, 今日所有的工作人員都好 helpful, 好多謝他們明知雨不會停都出車帶我們過去...到臨走又幫我扎返靚個頭, 又准我們自己拿相機出來慢慢拍...真的好多謝他們!!

沒有留言:

發佈留言