2010年10月2日星期六

<嫁給您> Pre-wedding 準備

今日, 好攰好攰好攰!!! 因為下星期二就影相, 今日我同蝸牛先生忙於將道具運送到 studio.
唉...其實 join The Studio 之前, 我倆都忽略了拎衫還衫這個問題, 我覺得要專登去拎衫和還衫都幾哂時間, 不太適合怕麻煩的我......而且, 影完相第 2 天要返工, 又要專登預時間來還衫, 都幾頻撲, 如果一早想到這個問題, 或許我不會 join 這裡...但現在頭已洗濕了, 希望相影得靚啦....
heehe..原本以為我們會很 hea, 不會準備太多道具, 估不同最後竟然都不算少......好期待出來的效果 ...心情開始緊張中~
是日行程 (旺角 --> 銅鑼灣 --> 上環 --> 銅鑼灣)
我們首先到旺角拎道具, 之後要再到 CWB 拎衫, 我倆本來想打的落去, 但 8 折的 CALL 台話無的士 (離哂譜!!!!), 由於我以為不太重 (實情是我拿的不重, 但蝸牛先生的卻很重 我太大意了, 連累了他), 所以我說不如慳一點, 我們坐地鐵過去, 可憐的蝸牛先生今晚兩手應該會酸軟無力.
幾經辛苦終於去到 AGAPE 做 final fit, 試完後就坐的士去 studio 放低所有的道具和衫.
完成使命, 終於舒了一口氣....之後就去了 IFC 逛一會, 再之後就落CWB 拎蝸牛先生的眼鏡和行街街. 我在 i.t. 看中了一對 PUMA, 可惜只剩下 display, 本來我都想買, 但蝸牛先生說可能有好多人試過, 所以最後我都沒有買......heehee...最後我決定返到大埔再去去碰碰運氣, 可惜這裡的 i.t. 連"鞋影" 都沒有, 但我還未灰心, 再去 Catalog 望, hahahah, 果然皇天不負有心人, 這裡有貨, 而且還有85折...yeah!! 勁開心....

沒有留言:

發佈留言