2010年10月20日星期三

<嫁給您 - GEL 甲> @ Ferrecare (Tai po)

話說上次去影 pre wedding 的前一日, 我出去找人修甲. 無乜 idea 去那裡修, 記得平時路經大埔超級城的 Ferrecare (跟 Modern beauty 同一集團) 覺得它的門面都幾靚幾乾淨, 於是就走入去. 當然, 入得這些"大集團" 都預了俾人 sell, 所以最後我由修甲變成做 gel 甲.
今次是我第一次做 gel 甲, 之前我專登把指甲留長以為可以用得著, 但店員姐姐好狠心地把她們磨到好短好短...之後做的時候, 我不斷問, 指甲這麼短, 我做出來的效果會不會不好看, 但她每次都好肯定地說, 放心不會的.
到完成時, 我見到自己十隻指甲都好笨, 手指公做到又肥又短 (我覺得好似腳指公啊!!), 都幾肉酸.
已經不滿意結果, 但 sales 姐姐還不斷 sell 我 join package, package 價 $5k, 忘了可做多少次...我說不用了, 她仍要不斷 sell 我, 由最初一人sell, 到最後全鋪頭 3 個 staffs 一齊 sell (勁討厭!!!!). 我堅持不 join 並叫她先收今次的錢, card 付了出去, 她硬把 card hold 在手上繼續 up..突然其中一個 staff 好大聲好惡地說 "我已經給你一個很抵的 offer, 你還要考慮什麼??" 當時我心想, 你都痴線, 做乜要兇我?! 最後肉酸的 GEL 甲竟然埋單要 4百多 (已經是試做價啊, 本來是 $2XX, 但 TOP UP 加東加西, 最後變成 $4XX)....頂頂頂!!!! 簡直是超級黑店!!!
做完 GEL 甲, 我完全不想把手伸出來, 一來覺得好肉酸, 二來俾了4 百幾換來這樣的甲, 好似好戇居..連平時好少理我這些東西的蝸牛先生都說做得唔靚!!!!!!
想了很久到底 POST 不 POST 相上來 (因為實在太肉酸, 我接受不了), 但實在很想跟大家分享我這次可怕的經歷, 所以最後還是 POST 了....大家記住, 千萬不要幫襯 FERRECARE (Modern Beauty 現代美容) 的 GEL 甲服務!!!!!!

沒有留言:

發佈留言