2010年10月24日星期日

<嫁給您> 1ST FITTING @ MEE WEDDING

等了很久, 今天終於約到時間去 1ST FIT..過程比我想像中快, 只需一個鐘就攪掂.
不過, 今次去睇相簿, 竟然沒有太多款是我睇得上眼的, 好辛苦才揀到 4,5 條是想試的, 全程可能只試了大概十條....老實說, 雖然最後都 HOLD 了三條, 但沒有一條是我勁喜歡的..而最大WOK 的是, 連我上次試完覺得喜歡的今次都只是覺得麻麻地....點攪好?! 希望善變的我, 下次 FINAL FIT 時會忽然又睇得上眼啦.......
不過揀不到合心的應該是我個人問題吧, 人家婚紗晚裝大多是預新娘加鋼紗 OR 大泡泡之類, 奈何我一見大泡泡就想起了小鳳姐 , 所以有點抗拒. 如果我可以放開心胸, 應該會多一點選擇.
1ST FIT 不可影相, 所以不知道我揀那幾條過鏡後的效果是怎樣. 暫時晚裝 HOLD 了紅色和深藍色...而其實我有少少擔心自己個樣 HANDLE 不到深藍色, 怕出來太成熟不襯...
開始覺得攪結婚好煩, 好多東西要去做決定, 而且..錢還不斷在燃燒中....早知, 隨隨便便攪個 LUNCH BANQUET 算啦....

沒有留言:

發佈留言