2013年10月27日星期日

{敗}Celine Trapeze

今日敗了人生中最貴的一個袋
Celine Trapeze
睇中咗好耐
但一直唔捨得買
以為自己會好有定力
點知一試就愛上了
雖然冇立即就買
但回家後一直念念不忘
今曰終於下定決心
相約蝸牛先生去試袋
難得蝸牛先生都覺得ok
所以最後忍唔住敗了
呢個袋 Casual 、返工 look 都襯到
蝸牛先生就覺得拼兩色較襯我
所以最後就買了呢個【啡橙】

15 則留言:

  1. Celine 好中意有兩種色相拼,你這個拼得不錯呢!

    回覆刪除
  2. 我星期六睇到個杏色加啡色。。。都好鍾意,不過我湊仔覺得有啲重,
    如果我自己咩就唔理!我冇敢氣問幾錢

    回覆刪除
  3. Mr. and Mrs. Snail:
    ~你成日忙於工作和煮食. 而家當獎勵自己啦! 而且個手袋都幾靚, 好容易襯衫

    回覆刪除
  4. 名貴又實用~~ 得閒獎勵一下自己係好事~~~

    回覆刪除
  5. 我今日係地鐵見到人用~都覺得唔錯!!!

    回覆刪除
  6. 我有一個phantom都覺得好重...>.<

    回覆刪除