2013年11月1日星期五

2013.10 回顧

難過的十月終於都過去
考車, 公司趕 deadline, 好大壓力
雖然中間有做到想喊, 想嘔的感覺
不過完0左之後又幾有成功感
最開心係上層都 feel 到我的努力
辛苦總算無白費啦

完0左呢個 deadline
十一月尾又有另一個 deadline 等緊我
然後就到十二月的 year end deadline
沒完沒了.....攰!!

*****
呢餐係未開始 OT 前煮的
實在太鍾意呢隻碟
會令人食得好開心的
不過, 平日無乜機會可以同蝸牛先生一齊晚餐
只可以自己跟自己浪漫
 
 蝸牛先生的周日廚房, 柱侯雞
我同佢都覺得好好味
不過我相信大孖柱侯醬的功勞都唔
 
又係假日蒸魚


*****
北角有一家賣蛋卷好出名的鋪頭
德成號
渣華道64號地下

每朝未夠九點已經大排長龍
然後十點幾已經售罄
雖然我好憎排隊
不過屋企人話想食 (平時佢地咁錫我, 無理由托手踭啦)
上星期六晨早八點就起身去排隊
最後排0左個半鐘先買到
本來想買多盒俾蝸牛先生生
不過一人只限買四磅, 太可惜


******
尋晚趕完 deadline
放工sharp 閃去買餸
不過都係太遲, 牛腩已經售罄
檔主 suggest 我買牛展
估唔到又幾好喎, 爽爽地, 唔"un"


OT 0左咁多日
要燉返個湯補下
姖松茸鮑螺湯
我落足料, 所以都幾好飲
 
*****
終於都來到 FRIDAY
放工去0左 CC super 入貨
富澤商店一口氣買了兩包麵粉, 橙皮同 Cuoca 朱古力包預拌粉 (好重!!)
我覺得佢的麵粉真係幾好
焗完的包包好鬆軟
Cuoca 預拌粉又係好好味
不過 CC super 成日都無貨
 
 雖然係白麵包
不過剩食都好好味


又買了呢隻豬肉湯丸 ($70, 10粒; $100, 15粒; $300, 60粒)
其實之前0係 sogo 試食過
當時都覺得幾好食, 但因為貴, 唔捨得買
今日0係 cc super 再見到 (因為之後就唔見 sogo 有得賣 lu)
試食完都係覺得幾好味
於是就買0左一包返屋企, 打算同蝸牛先生分享

佢外皮似湯丸, 煙煙韌韌, 入面係豬肉
有點似平時食的醬爆丸, 只係大家的外皮唔同
但佢可以放湯同蒸, 比醬爆丸多一個食法
 十一月
希望我可以捱得過.....

3 則留言:

  1. 富澤成日都買唔到粉咖!! 我~ =_=// 個包好靚! ^^
    個豬肉湯圓好似好吸引咁~ 不過我價可以跳得咁誇既 $70 10粒, $300 60粒!! ^0^

    回覆刪除
  2. cwb 嗰間都好似幾多麵粉,我次次去都有好多款
    湯圓個價咁样,一定係想人買多d la

    回覆刪除
  3. 第一張相隻碟又真係好靚﹗
    生活實在有太多壓力喇,加油呀﹗

    回覆刪除