2013年9月29日星期日

2013.09.23 蜜糖芥末煎焗豬鞍

 
我同蝸牛先生都好鍾意食蜜糖芥末豬鞍
不過 CC SUPER 一塊平均都要七, 八十蚊
我覺得好貴 (但又成日心思思想食)
 
有日路經公司附近凍肉鋪
見到佢有急凍的豬鞍
價錢只係 CC SUPER 的三份一
於是決定一試
最後我用平時一塊的價錢, 買了三塊!!!!
 
因為心急即晚就想試
所以我用了最唔應該的解凍方法 --- 用水沖
沖完後塊扒其實已經變得不似扒型, 仲 FEEL 到佢有D "梅梅" 地添
下次, 如果真係會再買的話
我會預早一日放落雪櫃下格解凍
 
之後就按正常情序咁醃
我係跟鬼嫁食譜
 
豬鞍 250G
芥末醬 1 湯 (我用了蜜糖芥末醬)
蜜糖 1.5 湯
鹽 1/4 茶
胡椒, 香草少許
 
食後感: 
我覺得一分錢一分貨
CC SUPER 的肉質真係好好多 (但我懷疑係我的解凍方法影響了肉質)
專登唔同蝸牛先生講係 CHEAP 貨
點知佢話覺得 OK 喎
 
但...我真係覺得麻麻地
唔通, 係我心理作用?!
我決定下次用返一個正確的解凍方法再試多次
 
 
 
 

5 則留言:

  1. 蜜糖芥末醬配咩都好食,蝸牛先生好有口福呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得蜜糖芥末醬幾好味~
      傻啦, 佢只係幫我消滅實驗品...哈哈

      刪除
  2. 我諗解凍方法一定有d影響~ 真係要再試先知~
    我都好鍾意蜜糖芥末咖!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗我咁樣解凍應該真係幾影響塊扒, 不過我一定會再試的.

      刪除