2013年9月12日星期四

2013.09 奶皇月餅 {毁容版}

 
搬 BLOG 後, 寫 BLOG 的進度更慢
一來仲未好熟識點用, 二來忙於將舊的搬過來 (不過搬左少少已經想放棄了)
 一切都要重新適應
 
*******
 
上星期貪得意學人整月餅, 整了我喜愛的奶皇月
睇食譜以為好易, 但原來一 D 都唔簡單 
我一共整了兩批, 下圖係第二批
外型算係正常, 但有部份似生煎包多過似月餅, 好醜!!!
 
至於味道, 我就覺得有點過甜.
 
 
至於第一批出爐的, 簡直無眼睇 
我懶 CUTE 買了鬆弛 BEAR 餅模, 點知出來無哂樣
蝸牛先生以為我整雞仔餅
 
 
呢邊寫 BLOG 好似順暢 D
at least 唔會寫完後 d 位走哂
而且呢邊 privacy 好似高 d, 唔會咁易比熟人 search 到
可以暢所欲言, 唔駛就住就住
 
希望0黎緊會寫返密 d 啦
 

6 則留言:

  1. 我第一次整冰皮落得太多水,痴到連個額頭都係,都係經驗ja,有人幫你食晒咪得lor..ha

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA...我就係好難搵人幫我食哂佢....但兩個人, 又的確唔係食到好多
      整得咁醜樣, 真係唔係幾好意思送俾人呀!!

      刪除
  2. 仲有時間, 再整過LOR~~~ 加油啊!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年應該唔會再整喇~ 整得成功就話可以送俾人, 整得醜, 真係唔好意思送俾人~

      刪除
  3. 第一批個外型都算唔錯呀~~ 繼續加油~~!! 出年再黎過~~

    回覆刪除