2013年9月15日星期日

2013.09.14 {天后} 生原創 蛋包飯

蝸牛先生鍾意食呢度的蛋包飯
雖然我覺得價錢都幾貴 {$78 - $158}
但味道都幾好, 所以間唔中都會過來食
而且份量都 OK 大的, 唔會怕食唔飽
 
出發前其實有 DD 肚痛
不過, 呢度離家不太遠, 所以照去
 
天后清風街3號地下
 
原塊黑豚 蛋包飯 ($88)
炸黑豚都幾好味, 好鬆化
本來想揀咖哩汁, 但唔知點解講0左茄汁 (仲有白汁可以揀)
好彩茄汁都OK
 
墨魚汁海鮮蛋包飯 ($158)
賣相好衰, 不過味道唔錯
飯入面有海鮮 (主要係蝦, 魷魚)
好味, 不過我覺得有點貴
   食完飯就慢慢行返屋企
行到中途個肚開始唔舒服
結果, 返到屋企又痾!!
之後全日個肚都隱隱作痛
期間仲要去學車
好彩中途無發作
只係唔太集中到精神
 
本來夜晚諗住同蝸牛先生去維園睇花燈
但最後都要取消
夜晚食完自家煮的烏冬後又再痾
 
 呢晚十點半就上床瞓
好彩可以一覺瞓到大天光
 
 
 
 

6 則留言:

  1. 成日聽你講北角天后呢帶搵到好野食,成日都想過黎食,懶呀!等天氣涼d先去,我都係住港島,好近!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢頭真係幾多0野食, 不過我屋企同公司都係呢區, 已經開始有少少厭

      刪除
  2. 喂喂~你個留言功能好有用呀~我借用了~多謝呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我都好鍾意呢個FUNCTION. 我都係抄人架咋,你隨便借啦~

      刪除
  3. 個蛋包飯好靚仔喎﹗勁想去試下呢~~ 有機會出城既時候去下先~~
    保重身體呀~~

    回覆刪除