2014年9月15日星期一

2014.09.15 {尖沙咀} Lunch @ Le Soleil

趁住周未, 一於要同蝸牛先生衝出將軍澳搵食
今日揀0左想試好耐的 Le Soleil

尖沙咀麼地道 69 號帝苑酒店 3 樓

下午茶 tea set
$348 + 1 (2 人份)

荔枝蘋果茶
好清新, 唔算太甜...但嫌無乜茶味

越南咖啡
 蝸牛先生話好飲喎

魚露

主角出場喇
頂層:前菜 (鵝肝三文治, 軟殼蟹米紙卷)
中層: 甜點 (椰汁糕, 藍莓芝士蛋糕, 拿破倫, 馬卡龍)
底層: 咸點 (庶蝦, 春卷)

由於太肚餓 , 所以我0地先食底層的咸點

庶蝦同春卷都幾好味, 但就好似無乜越南的風味

之後食頂層的前菜 (鵝肝三文治, 軟殼蟹米紙卷)
鵝肝超級 so, 我唔like, 而且塊多士唔脆
軟殼蟹米紙卷反而幾好味

甜點 (椰汁糕, 藍莓芝士蛋糕, 拿破倫, 馬卡龍)
甜品一向係帝苑的強項
藍莓芝士蛋糕同拿破倫都好食, 唔會太甜, 亦唔會好漏
反而馬卡龍就真係太甜
而椰汁糕的質地就太淋, 唔夠煙韌

第一次食呢款 fusion high tea
越南咸點 + 西式甜點
我同蝸牛先生就唔太鍾意
而且在酒店食越南菜, 硬係覺得唔夠風味

不過未食過試一次又無妨











8 則留言:

  1. 這個下午茶似乎好豐富~ 而且越式茶點幾特別~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算豐富呀!! hehee...我都係第一次食越式 high tea

      刪除
  2. 我都想試下呢間, 係咪因為下午茶先咁fusion 呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 剩係 TEA SET 先係FUSION, 我見佢餐牌係正常越南菜

      刪除
  3. 我食afternoon tea偏向鍾意咸點多D, 雖然呢個唔係傳統又冇scone, 但又覺得呢個OK啊! 而且呢個價錢喺酒店食afternoon tea黎講都算抵呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係鍾意咸點多d....
      呢個價錢都算ok, 我覺得可以一試

      刪除