2014年9月10日星期三

2014.09.08 中秋節大餐



2014 中秋節
4:30 放工
一心諗住買銀鱈魚, 所以去0左 cc super 買餸
點知去到樣樣都想食
買下買下, 竟然最後係無買到銀鱈魚的, 哈哈
而且埋單仲好貴添....OMG!!!

前菜一: 焗蠔
買0左四隻, 我食熟的, 蝸牛先生就食生的
其實焗都唔錯丫.....
只係簡單加點乾蔥, 蒜, 黑椒同芝士就可以拎去焗

買0左呢隻 CHEESE
用來焗蠔或加0係意粉度食, 味道又唔錯喎
下次要 ENCORE

前菜二: 刺身
本來想食海膽的
但見到 D 刺身又好似好吸引
最後都係買0左三 PACK 細細地的
帶子超鮮甜, 好正!!!

主菜:香草黑椒大蝦意粉
本來無乜特別, 不過加0左芝士後, 味道即刻 upgrade 哂

本來想買 cake 的, 不過我而加要控制自己食量, 所以都係無買
真係好羨慕 d 人食極都唔肥
我呢 d 一食得多就會發漲, 上天實在太唔公平 

夜晚, 同蝸牛先生出0左去附近散步
我0地跟住人潮去0左將軍澳海賓公園
估唔到呢邊都幾有氣氛
好多一家大細出來玩燈籠, 食生果, 月餅賞月, 都幾熱鬧

今年中秋雖然過得好平淡, 但都幾開心丫~





5 則留言:

  1. 兩口子自家煮, 再看看月光, 睇吓其他人歡渡中秋, 已經好開心~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呀, 有時簡簡單單都幾舒服開心丫

      刪除
  2. 我都成日入沙沙本來買眉筆d無聊野,出到黎買左成大袋獨欠眉筆,女人就係咁!哈哈哈~

    回覆刪除
  3. Mr and Mrs Snail:
    ~幾好, 可以放早!!
    ~有時, 去超級市場買野, 真係唔覺唔覺買咗自己預期以外嘅野, 哈哈~
    ~但全部都美味!!
    ~試下放工時, 早一站落車, 行返屋企, 當做運動!! 我有時都會咁做!!

    回覆刪除