2014年9月11日星期四

2014.09.09 {將軍澳} Lunch @ La Piazza

最近太多人話我發福不少
所以我要下定決心, 食少 d 同做運動

趁住假期, 一早就起身去游水
游完返來超肚餓, 但為兔功虧一簣, 所以只係食0左個生果頂肚
之後等0左大約兩個鐘就出發去食 lunch

今日同蝸牛先生出去"探險"
我地去0左 坑口站的 坑口村 搵食

由地鐵站行過去大約十幾分鐘, 唔算遠, 但就好熱
行到入村我已經超肚餓, 所以都無乜心機慢慢揀
最後揀0左呢間

將軍澳坑口村24號地下 

鋪位仔仔, 亦都因為無訂位而要坐室外
omg!!! 已經行到身水身汗, 仲要坐室外?!

如果唔係我實在太肚餓, 我一定會去第二間食
但...鬼叫我呢一刻超肚餓咩....

如我所料, 呢餐係滴住汗咁食

Set lunch: $92 +1
set 的款式好少, 得三款

蝸牛先生揀了前菜, 我就揀了餐湯

前菜: 雞肉沙律

餐湯
南瓜湯味道都唔錯
不過大熱天時飲係一個挑戰

蒜蓉包
無乜特別, 唔夠蒜香, 又唔夠脆

海鮮意大利飯
海鮮只有魷魚同青口
味道都唔錯的

西冷扒
一入口有好大陣濃味, 而且塊扒無乜味, 好麻麻

好彩都唔算太山長水遠過來
如果唔係一定好失望
加上個 set 都 over $100, 所以我覺得佢價錢同質素唔成正比
今次又搵食失敗~








沒有留言:

發佈留言