2011年1月3日星期一

<嫁給您> OUTSTANDING LIST

婚期愈來愈迫近, 令到最近的情緒經常都處於緊張狀況. 婚禮中實在有大多濕濕碎碎的事未解決, 去到這個階段, 以前幻想的婚禮, 已經不再想化時間精神去實行, 一心只想快快完成這件事!! 太佩服D人可以花年幾兩年去攪一個婚禮, 懶底的我, 實在萬分不願意.

是時候要寫個 outstanding list remind 自己有那些東西未 ready


過大禮:
l 基本上乜都未諗, 需要D乜都未清楚

出門事項:
l 出門路線
l 接新娘遊戲
l 當日LUNCH 地點
l 回門事宜: 時間, 回門豬準備等等等等

婚宴內容:
l 圍數: 15-18圍 未決定
l 女家飲宴賓客名單: 未決定請唔請公司同事
l 簽名筆: 朋友仔幫我 DIY
l 請帖: 哥哥攪, 但未開始整
l 油畫: 未想好用邊張相
l 相簿: 排版未做
l 簽名冊/布: 想DIY簽名冊, 但又懶
l 席上座位表: 諗都未諗
l 音樂: 進場, 上豬, 背景音樂 ETC, 總之乜都未諗
l BACKDROP: 未諗, 而且未約 WEDDING ART 傾內容
l 姊妹衫: 一個姊妹和伴娘未揀款
l 兄弟TIE: 未買
l 化妝: 兩家屋企人的化妝時間和地點未決定
l 花車: 要同租車公司CONFIRM 當日的路線

服裝/妝飾:
l 揀衫: 男&女都未去FINAL CONFIRM 款式
l 長老揀衫: 乜都未揀
l 襟花/手花: 乜都未攪

物資:
l 上頭用品
l 利是封
l 跪墊
l 敬茶茶杯套裝: 我媽話買俾我, 不過仲未買
l 花車公仔


蜜月:
l 地點/時間: 乜都未定
暫時應該只有這些, 希望我沒有數漏

沒有留言:

發佈留言