2011年1月26日星期三

<嫁給你> 蜜月旅行 準備中

我同蝸牛先生都好鍾意日本, 所以一早預計蜜月旅行會揀日本. 本身我都幾想去北海道, 但我倆又無車牌, 唔玩自駕遊又好似唔太方便, 所以唯有放棄. 之後又有想過去九州遊, 長崎/豪斯登堡望落都幾靚, 但又怕太鄉下會悶. 所以, 最後...又揀返東京!! 為了不要太重覆以前去過的地方, 所以今次會加插一個新景點 -- 輕井沢.
花了兩天時間去找 Package, 發覺大部份都是 3 天兩夜的, 而且好多 Additional charges (e.g. 早去晚返航班要加錢, 成田轉羽田又要加錢....立立雜雜一堆雜費, 加完之後已同 package 價相差一大截) 所以我覺今次找東京 package 是最煩的一次.

最後在左格右格價之下, 跟 EGL 訂了 ANA 藍天假期3D2N的 Package, 但我發現用 package 去續訂房間, 一晚要額外加 $15xx, 但如果另外跟 EGL book 則只需 $11xx, 好彩我資料搜集做得夠, 不然的話就唔抵... 兩晚加埋都慳幾舊水嘛, 夠去食多碗拉麵啦....
至於輕井澤, 我就揀了輕井澤太子酒店西館, 其實 book 之前我未有對這間酒店做太多的資料搜集, 揀它純粹是因為我見十個有八個去輕井澤的都會住這間酒店, 再加上酒店的環境又幾靚, 所以最後就揀了它.
酒店要新年後先 confirm 到有無位, 希望順順利利有位啦....

沒有留言:

發佈留言