2016年10月9日星期日

2016.09 名古屋 {Day 3.2} 高山溫泉宿 - 花扇別邸

2016.09.16 名古屋 {Day 3.2} 高山溫泉宿 - 花扇別邸

酒店有接駁巴士喺高山車站開出
半個鐘頭一班, 唔駛預約, 都幾方便

一落車就有人迎接我哋
例排入到去會有 WELCOME DIRNK
係一杯冰涼甜嘅綠茶, 感覺似食緊綠茶甜品
不過我同蝸牛先生都唔係太慣飲甜嘅茶

之後就由服務員帶我哋入房

房入面有少少 WELCOME FOOD
不過唔太好食


房嘅內籠就同一般溫泉酒店差不多
有按摩椅 - 加分~

浴室設備幾好, 牌子係 Pola


私人風呂
一邊食住青提飲住酒, 一邊浸溫泉, 真係人生一大享受

忽然又餓餓哋, 見到佢枱面上有牛肉壽司嘅 MENU
諗住食返個下午茶, 點合打去前枱又話無

好彩頭先臨上SHUTTLE BUS 時買咗一舊綠茶甜品

入面綠茶滿滿, 都幾好味
(不過其實我以為佢係綠茶大福餅先買)

喺房 HEA 吓, 又浸吓溫泉, 都幾舒服

終於到食飯時間, 唔知點解見隔離房係喺房食, 但我哋就要去餐廳食
 一入到去已經擺好哂頭盤

至於食咗乜, 我就已經唔太記得
剩係記我有杯梅酒



魚生好新鮮

唔記得佢係乜, 但記得呢碗幾好食

條魚超多骨, 好"難" 食

飛驒牛 - 雪花靚, 有牛味


用來送飯真係好一流





呢餐都幾好食, 份量唔會太多又唔會太少
不過去到十點又覺我有少少肚餓......
但...........呢度無嘢食
唯有早啲瞓

諗住嚟到溫泉酒店會有覺好瞓
點知間房設計好有問題
房就在溫泉嘅旁邊
成晚聽住好大嘅流水聲, 真係嘈到爆!!!!

呢晚.....又瞓得幾個鐘~  唉





2 則留言:

  1. 呢間好正喎!完全感覺到你好嘆!不過冰涼又甜嘅綠茶用個咁似中國茶杯..haha
    個疑似綠茶大福餅, 中間咁多餡,正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次旅程, 最期待除咗shopping 之外, 就係去浸溫泉.
      個綠茶大餅確係唔錯, 岩哂綠茶控嘅我.

      刪除