2016年10月8日星期六

2016.09 名古屋 {Day 3.1} 高山漫遊

2016.09.16 {Day 3.1} 高山漫遊 

尋晚都係瞓得唔好, 晨早七點幾醒咗之後就瞓唔返
呢度又係要十點 check out 
真係想 hea 多陣都唔得 

check out 完後就出發我哋嘅高山之旅
可能太早,沿途無乜人
路經飛驒國分寺,又走入去望吓

個寺唔算好大, 我哋只係留咗一陣

蝸牛先生話尋晚個拉麵好味, 於是今日帶我去食
不過鋪頭開十一點, 我哋唯有喺附近行吓先
有少少肚餓, 所以我哋決定拉麵前先食飛驒牛壽司打打底

佔唔到咁早都已經有人龍, 不過只係排咗一陣


有三個SET, 我哋揀咗 C 同 X


嘩, 入口即溶, 好好味呀!
食到好重的牛味
同尋晚嗰餐比真係爭好遠
而且用來墊底嘅蝦片都好好食

呢三件雖然無上面嗰件咁正, 但其實都好好食



食完就行返轉頭行朝市
有好多新鮮生果同菜, 如果我住喺度就發達喇


咖啡, 蝸牛話幾好飲

差不多時間就去食拉麵
麺屋しらかわ (tabelog 3.58分)


鋪頭清一式賣一款拉麵, 亦無其他小食
湯底同平時嘅好唔同, 無豬骨/雞湯咁杰身濃味
不過第一啖入口覺得味道偏咸, 少少失望
(不過蝸先生就接受到呢種咸)


食飽就繼續漫遊高山
行吓行吓去咗高山陣屋


一場嚟到又買飛入去睇吓

呢度以前係代官所, 入面有辨公地方, 廚房, 刑房等等..
感覺都幾得意

呢個咁似官才嘅木箱竟然係用來儲存衣物的!!

呢度比想像中好玩, 我哋逗留咗成個鐘頭有多
出到嚟見到有間廟, 又貪得意買吓護身符

見到啲簽幾我意, 我哋又抽吓, 留個紀念

哈哈, 唔知寫乜

之後慢慢行去老街嗰邊
邊行邊食, 旅行就係咁輕鬆


呢串牛都幾好味, 依然係覺我比尋晚的好味

有人見到雪糕又雙眼發亮
明明我覺我似麥當當雪糕新地, 但當時人話唔似
然後繼續自我淘醉

行到街口, 見到一間賣五平餅的好多人
其實本身無乜興趣, 但見都多人買, 而佢又係高山嘅特色小吃之一
所以又買一串來試

嗯.....佢係一串加咗豉油喺面嘅糯米粉團
真係好麻麻


之後去買吓生果同酒, 就出發我哋去浸溫泉

(待續..)

沒有留言:

發佈留言