2016年2月22日星期一

2016.02 銅鑼灣 {Lunch} @ 竹壽司

唔知點解成日都會突然間好想食壽司
呢個 weekend 又去了我地至愛的壽司店 - 竹壽司 
不過今次之後, 發覺佢地的跌 watt 了

由於唔係第一次食
所以都認得下入面啲師傅
但呢日上到去, 竟然人面全非

照舊 order 壽司 set

前菜 (一): 沙律
我本身唔鍾意食未煮嘅菜, 但佢嘅汁令我覺得易入口咗
不過今次個汁好似唔夠之前咁好味

前菜 (二): 新鮮但普通 

蒸蛋: 都算滑同埋好味, 不過又係唔夠之前咁好食啊~

之後就係壽司
師傅叫我地唔駛點豉油
但唔知點解, 我覺得舊舊魚都係一樣味嘅?!

帶子上面加咗少少柚子汁
我同蝸牛先生都覺得個汁over 咗









魚生係新鮮的
不過真係差不多味
反而幾鍾意灸燒嗰幾款


大蜆麵豉湯
呢個湯之前好好飲, 飲到停唔到口
今次我竟然飲剩

甜品反而味道一樣


今次之後, 睇怕要再物色過另一間壽司店了


2 則留言:

  1. 壽司真係會有癮架!過一排就會癮起!
    不過要搵到一間岩自己口味壽司店真係要講彩數!我之前幫襯開果間又係轉左手, 唔中意囉!!又要搵過!

    回覆刪除