2016年2月15日星期一

2016.01.02 元旦澳門漫遊 [食記]

放幾天假, 無無聊聊同蝸牛先生去了澳門一日遊
沒有行程, 旨在行下食下
今次唔會太花費, 希望試下呢邊的地道餐廳

第一站:
牛記咖啡館美食
十月初五街1號地舖

主打咖哩, 牛河
(不過我地呢兩樣都無食...哈哈
有機會一定會試下呢度的咖哩)

花雕雞撈麵
其實呢個都出名的
佢藥材味好濃, 感覺好補身
配埋麵一齊食又幾唔錯

水蟹粥
一分錢一分貨, 好似 mop 60 一碗
隻蟹好細, 唔多肉, 不過都算鮮甜 

第二站: 葡撻
本來想食瑪嘉烈, 不過當日休市
之後去了新濠影匯入面的路環葡撻

第三站: 吳廷記
下環街15號地舖
主打懷舊糕餅

(附近的下環街市二樓都有幾檔小吃, 望落都幾唔錯, 不過食唔到咁多嘢, 所以無試)


冷糕
入面有沙糖, 花生醬
味道好似我地平時食的夾餅
只係冷糕塊皮係脆的
我就覺得無乜特別

紅豆餅
另一款出名的小吃
熱辣辣即煎
呢個我反而覺得幾好味, 只係嫌佢太油

第四站: 亞利咖喱屋
西灣民國大馬路4k號地下

來到澳門一定要食萄國菜
今次我地揀了呢間

{要留意} 枱面上的樽裝水係要錢的
我另外再 order 了一支澳門特有的橙味汽水

馬介休
我覺得幾好味
雖然馬介休味唔太濃
不過佢食完唔會覺得漏


萄國雞
萄國雞就普普通通
反而薯條幾好味

咖哩牛
呢個用來撈飯一流

食飽飽之後去了光影節

無乜特別, 而且超過多人
仲比我地見到有同胞抱住小孩公然隨街大解
真係超嘔心

懶醒買了十點幾的船飛
諗住就算早走都可以排後補
點知呢日超超超超多人
我地八點半去到碼頭, 排極都排唔到後補
結果都係坐返原定班船

澳門美食多, 但過來又無乜特別嘢好做
所以間唔中過來一次就夠了

2 則留言:

  1. 我見識過強國人馬路邊同個細路去大 仲要係巴士站 但其他行前多兩步已經帶商場

    回覆刪除
  2. 澳門物價真係好貴呀而家, 食一餐粉麵比比香港貴....
    我都覺澳門真係耐唔耐去一次就夠啦....

    回覆刪除