2019年3月30日星期六

2019.02 京阪遊 {Day1}大阪到著

2019.02.16 {Day1}大阪到著

先講少少前傳
話說上年asiamile 一宣布換日本機票的里數由三萬減到二萬嘅時候
當日我就狗衝上網book
最後換到2019.06 大阪早去晚返嘅機票
當時勁興奮,覺得好抵,二人慳咗二萬里
點知......
突然有一日蝸牛先生話六月好熱,浸唔到溫泉,又冇咩特別景色睇
所以最後就上網改日期
過程唔多講
總之最後我哋total 係用咗十幾萬分去換咗一程商務、一程經濟同一程應該會 forfeit 嘅回程機票
今次真係貪字得個貧
anyway, 最後二月出咗發
早機去晚機返

****

所謂早機,年紀開始大,已經唔想揀十點前嘅機
坐十點幾機
悠悠閒坐地鐵去香港站再轉機鐵
之後入魚蛋lounge 食個早餐就上機


國泰飛機餐有進步,但依然唔係我杯茶


蝸牛先生継續 order 生果餐


四點幾就去到大阪
今次都係住返大阪梅田嘅 Granvia Osaka
因為佢location 實在太方便
今日個 trainee 用咗好多時間同我哋 check in 
一路等一路好鬼心急
因為今晚想去食人龍拉麵
我哋希望可以喺佢開鋪前去到
但最後都攪咗幾個字先有得上房

上到房放低嘢整頓吓就出發
今晚target 新福島站嘅 - 燃えよ麵助
同梅田只相距一個站
我哋都係第一次來
原來呢頭都幾多食店

去到拉麵店已經有成廿幾人排緊隊
對於兩個今日無乜點食嘢嘅人嚟講
係無可能堅持到排隊的
所以我哋放棄啦,改天再食


之後蝸牛先生揾到另一間拉麵店
中華ぞば  (Tabelog 3.62分)
湯㡳同平時食開嘅拉麵唔同
有洋蔥同柚子胡椒味
都唔錯的


由於太凍嘅關係,食完拿拿臨坐地鐵返梅田
時間尚早,當然周圍行吓
行咗Lucca、Grant Front
最後去埋阪急三番街食pancake

之前睇介紹話呢間係原宿人氣pancake 店
Brun side St cafe (Tabelog 3.21分)
講到咁人氣,我當然滿有期望去食啦
通常有期望都係失望


食完之後蝸牛先生再去附近搵食
佢 target 大阪燒
但最後失敗咗,太夜已經過咗 last order
最後佢只係買咗一件袋裝蛋糕返來

而我同蝸牛先生分手後就去書店行咗陣先返洒店

酒店窗外嘅夜景
普普通通
同上次札幌的爭太遠


第一日完




1 則留言:

  1. 好羨慕你可以成日去旅行啊!蝸牛先生個拉麵睇落都同平時嗰D唔一樣,但睇唔到D麵嘅

    回覆刪除