2018年8月4日星期六

2018.05 首爾行 Day 4 Last day Seoul 落大雨

2018.05.22 Last day Seoul: 落大雨

最後一天, pancake 控終於出動
之前搵咗幾間比較受歡迎的 pancake 店
最後決定食呢間

弘大  Paulin pancake
呢間 Pancake 店其實唔係開咗好耐
當日我哋未夠十二點就去到
好彩仲有有位, 可以即入
再遲多十分鐘就已經無哂位啦

一份 pancake 兩個人 share, 然後再各自一杯飲品
我哋揀咗呢款清清的香蕉 pankcake

味道同質感都唔錯, 同日本食到的差不多 
(不過當然我都係覺得日本的幸せのパンケーキ 好味啲)
好彩無揀錯~

食完之後就喺弘大最後衝刺
呢度啲衫真係好鬼抵, 件件都百幾二百蚊有交易
最後都執咗幾件衫同兩條牛仔褲返去

行到咁上下要去食個正正經經嘅 lunch
雖然蝸牛先生麻麻哋人參湯飯
但因為我鍾意, 所以佢就陪我去食
(蝸牛先生真好~)

百年百歲蔘雞湯
呢間網上都有好多人推介
之前有人講過話佢份量好大, 可以兩人share 一碗
但似乎係唔得的
兩個人入去, 係要 order 兩碗的

鮑魚人參雞湯
我好鍾意人參雞湯, 相信冬天飲的話, 感覺一定好正
不過真係好大碗, 最後飲到好飽好飽
(其實應該有味精, 我記得之後都有啲口渴)

黑蒜人參雞湯
黑蒜味太搶, 我比較鍾意普通版的人參湯多啲
但蝸牛就話覺得有黑蒜好飲啲

食完就再繼續行弘大
點知行行吓開始落雨, 仲愈落愈大
最後行多陣就返酒店

而蝸牛先生就去外賣雪濃湯帶返香港
雖然今次飲完無上一次咁驚喜
但都依然覺得幾好飲
同埋佢啲泡菜好好味
後悔無買多幾盒返香港

喺酒店執拾吓, 見無乜嘢做就決定早少少去機場
7:45 機, 我哋三點就出發去機場了

今次住弘大, 可以直接行去坐機場鐵路
不過其實都要行成十幾分鐘先去到月台, 好彩我哋行李唔算多

由於弘大係中途站, 所以無位坐
以為去到金浦機場會好啲, 點知都係無乜人落車
最後, 企咗成個鐘終於到機場

蝸牛先生習慣要食飽飽先上機
T2 呢面感覺比 T1多嘢食
最後蝸牛先生揀咗食呢個

之後就去退稅
T2 呢邊又係無乜人, 而且自助退稅都好方便

退完稅又忙住要去樂天DUTY FREE 拎貨
跟住就結束今次四日三夜的首爾之旅

首爾, 唔知幾耐之後我哋先再見啦

沒有留言:

發佈留言