2018年2月25日星期日

2017-18 大阪跨年之旅 {Day4} 神社參拜

2018.01.01 大阪跨年之旅 {Day4} 神社參拜

今日係日本的大年初一
我同蝸牛先生都係第一次喺日本過新年
當然要趁機去感受一下當地的過年氣氛
(不過我哋無去搶福袋)

check out 後先喺京都站搵食
不過新年的關係, 唔多食店有開
最後揀咗間食日式西餐嘅
味道普普通通, 唔難食


之後我哋就出發去八坂神社
呢日真係好多人去參拜

繪馬好靚, 我都買咗兩塊返屋企做紀念

好多攤檔, 都幾熱鬧

冰糖胡佬個 friend, 好甜

 沿住神社周圍行下又影下相, 比想像中好玩
之後行埋花小路就返京都

每次來日本都一定會食雪糕的蝸牛先生
行出車站時俾佢遇見"佢"
濃濃的牛奶雪糕上灑上厚厚的抹荼粉, 好正
(可惜我哋無留意間鋪頭叫乜名) 

返到京都又行咗陣 The Cube
新年好多鋪頭都大平賣, 雖然無想像中咁多人, 但都係太迫無心機揀
之後就離開返大阪繼續我哋餘下的旅程

今次我哋又住返 Osaka Granvia
鍾意呢間酒店係因為佢地點實在太太太方便
位置就喺大阪站上蓋, 而且梅田站轉車比較方便
而今次我哋住 Granvia 樓層, 房的裝置較普通房高級, 例如床褥係用 Sealy

走廊出面有專屬的 reception, 可以幫手 book 下枱同埋直接 check out
另外出面又有一個小小的 Lounge  
入面除咗有電腦之外, 仲有一個小小的飲食區, 所有嘢都係免費的
(不過佢係有開放時間的) 

房亦比一般的大, 有sofa, 廁所係乾濕分離
如果下次再住, 我諗我都會住返呢層
感覺無咁閒雜亦都靜啲

喺房休息陣, 未到食飯時間就出去搵小小嘢食填下肚
不過新年真係唔多鋪頭有開
最後買咗麥當勞返酒店食
其實我係第一次喺日本食麥當當

買啲香港無嘅款式
個甜品又幾好味, 感覺似肉桂味西多
另外個包都好食, 剩係塊包都已經比香港的鬆軟
真係唔怪得成日聽人講日本嘅麥當勞比香港好食啲啦

食飽之後, 有人竟然沖涼上床瞓覺 (才五, 六點)
之後等到差不多晚飯時間就出去食飯

我哋今晚 book 咗枱食元旦晚餐

味道雖然唔算十分突出, 但都岩口味
份量亦唔會太多或太少, 岩岩好
環境同服務都唔錯













2018 年第一日過得好開心, 好精彩

沒有留言:

發佈留言