2015年11月30日星期一

2015.11 {準備}福岡快閃四、七天遊


2015.11 {準備}福岡快閃四、七天

東京北陸之旅先岩岩0係十月結束
估唔到一個月後又再出發
話說蝸牛先生本來打算0黎個日本一人遊
但我呢個跟得夫人又點會捨得離開佢咁多日
結果, 無哂假的我, 只能出走四天
而蝸牛先生就自己再玩多三天
正因為咁, 最後幾天的行程將會由蝸牛先生客串撰寫

由於今次係0係無預算之下出走
所以一切要從簡同埋唔可以太花費
揀福岡係貪佢機程短
再加上今年年頭去過, 今次就可以 plan 得輕鬆 d

買了HK express 的機票
我的其實不算太廉, 飛 4 days 要差不多二千蚊
反而蝸牛先生飛 7 days 才千七

今次貪平, 買了一張 3.5G 15 天的上網咭 ($170/張)
上網速度極慢, 好似去返以前用電話線上網的年代
中途想上 google map 搵路, 愈心急佢就愈慢
真係火都0黎
要買咭的朋友小心


唔知點解呢星期的博多酒店好full
Day 1 仲完全無房添 (最後要住一晚長崎)
本來我地要日日轉酒店
但好彩我夠毅力, 日日走上樂天網捕住
最後終於比我等到有間酒店咁多日都有房

雖然今次的行程唔算太多
但我地晚晚都差不多十一點先返酒店
(哈哈, 我同蝸牛先生都係進取型)

今次快閃之旅都有幾多意料之外的事
一定要好好記低



2 則留言:

  1. 反正你去得咁密,睇黎你要響日本買樓, 應該化算過你每次住酒店..haha

    回覆刪除