2015年11月18日星期三

2015.10 東京 + 北陸 十天 {Day6B} 有樂町 燒肉

[2015.10.22] 東京 + 北陸 十天 {Day6B} 銀座一丁目 燒肉

放低完行李, 坐車去有樂町站
由於未到 book 枱時間
唯有再行一陣 (其實當時已經好攰)

本來打算坐車落銀座一丁目
但行下行下原來好近

今晚我地食呢間
USHIGORO 燒肉 (Tabelog 4.03分)

蝸牛先生話訂位時已經 order 埋食乜
所以我地就諗住坐低等食
點知侍應忽然走埋0黎問我地食乜
唯有臨急臨忙 order 左兩個 sets
(佢當時一定覺得奇怪, 點解我地坐0係度發呆咁耐都仲唔點菜)

呢兩個 sets 超豐富
就係因為呢餐我食滯0左, 餘下幾日都無乜戰鬥力

今餐全牛宴, 食到有 d 怕
呢個牛 set 的 concept 同蟹道樂的蟹 set 有點相似
都係有生的, 燒的, 煮的幾種唔同煮法的牛

前菜幾小碟: 普普通通




左邊壽司入口即溶, 好正
右邊牛肉剌身都好食, 不過我唔敢食太多, 分了一半比蝸牛先生



幾種不同的"醬汁" 配牛肉

燒牛肉
牛舌最出色


蝸牛先生揀了貴 set, 呢件係貴牛
佢話好有牛味, 入口即化

薄牛


 加蛋食, 超漏

仲有一小球飯配埋薄牛一齊食

雖然好食, 不過真係漏到爆炸

冷麵
冷麵超好食, 麵質好煙韌, 個汁都好味
好可惜實在太飽, 只係可以食幾啖

甜品

呢餐真係飽到上心口
食完好唔舒服

其實呢度係好食的
只係我地叫得太多
早知就散叫唔叫 set

食完就返東京站 locker 拎返 d 行李
但東京站實在太大
有點迷, 我地搵左一陣先搵得返 locker 位置

呢晚, 又飽又攰~

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 二萬YEN 鬆D
      如果散叫, 應該會平D....個SET 份量太多了

      刪除
  2. 雖然好飽, 不過牛肉看來幾吸引~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢餐真係好食, 只不過份量真係太多喇.....

      刪除