2015年11月4日星期三

2015.10 東京 + 北陸 十天 {Day2A} 北陸金沢 近江町市場


[2015.10.18]
東京 + 北陸 十天 {Day2A} 北陸金  近江町市場 天祥溫泉旅館

今日會離開東京,出發往北陸
第一站 - 金沢
本來想撘九點半的火車, 點知已經滿座
唯有改撘遲半個鐘的班次

趁有時間, 去 counter 買 pass 同訂之後幾日的車飛


訂完車飛就去搵食
東京車站好大, 搵0左一陣先見到有0野食賣
時間唔容許坐低食,唯有外帶上車

由於太肚餓的關係, 食住一串頂住先
(其實係兩串, 不過另一串無影)


牛肉便當就同蝸牛先生上車 share
淺草金半, 東京好出名的


味道唔差, 不過唔夠我地上次0係九州買到0個個咁正
(片段重溫)


出發啦,  呢條連接東京同富山, 金沢 的北陸新幹線 係今年三月先開通
只需要兩個半鐘就可以由東京去到金沢


去到金沢已經 12:30


下一站會去近江町市場 
先去搵 locker 放低 d 行李
點知車站入面的 locker 已經 full 哂
最後要行入百番街先搵到, 好狼狽
(百番街入面有幾個位都有 locker, 不過當日要街到好入先至有位)

放低完行裝都已經成一點
由於今日三點又要出發去溫泉酒店
所以我地時間無多
蝸牛先生決定唔花時間去搵巴士
車站坐的士去近江町, 9xx yen
(巴士, 200 yen/位)

一落的士就見到有燒魚的攤檔, 好似好有風味


我地唔執輸都返條試
好多骨, 不過味道幾好


之後就入市場啦


街市入面好多0野食, 魚生, 鰻魚, 生果




生果好平好靚


本來想食呢度出名的金箔海鮮丼
不過好長龍呀, 我地無時間排
最後唯有改食其他

先掃熟食, 排隊時見到有烏繩飛來飛去, 即時無哂胃口


有D 似 IKEA 肉丸, 不過呢個好咸


好乾, 唔好食


後來求期入0左間壽司店

壽司的質素麻麻地

同香港食到的差不多

呢碟好似好少少, 但都唔係好突出


食完好失望呀!  我 EXPECT 0係日本食到的壽司係會比香港鮮味的

出到去蝸牛先生再食多隻即開生蠔
店員係咁用花灑沖隻蠔, 感覺好多生水, 好恐怖
而蝸牛先生食完都話普普通通, 無乜海水味
(鬼咩, 乜味都比花灑沖走哂啦)

之後, 店員伸手出來打算幫蝸牛先生掉0左手上的紙巾
點知蝸牛先生以為人地想同佢握手
於是佢又遞隻手出去
哈哈, 笑死我 

食完就坐火車去加賀溫泉

大約 20分鐘車程就到

我地早到, 不過一出站就有旅館的人迎接我地
之後上車等齊人先開車
成車有幾組客人, 但唔知點解全部都係男人
成車得我一個係女人咋

臨上車前買0左盒牛奶, 蝸牛先生話好好飲

溫泉旅館 下集待續



























3 則留言:

  1. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  2. 以為人地想同佢握手....我都笑左出聲..XD
    係近江町市場唔買兜甜蝦返酒店食!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 當時情況真係好好笑...而人地都無SO 佢, 只係示意俾張紙巾佢, 笑死我!!
      下, 甜蝦好食架? 無為意添

      刪除