2015年11月16日星期一

2015.10 東京 + 北陸 十天 {Day5B} 住宿: 界 松本

[2015.10.21] 東京 + 北陸 十天 {Day5B} 住宿: 界 松本

今晚我地會住溫泉酒店
自從住完 輕井澤 星野之後
就對星野集團的溫泉酒店產生0左好感
所以, 對於今次入住的 界 松本都有好高的期望

離開上高地返到松本已經四點多
蝸牛先生先去 松本東急REIホテル 拎返 D 行李
而我就去超市買少少果汁, 生果帶去今晚的溫泉酒店享用

旅館沒有送迎接駁巴士
旅館職員提議我地坐公巴或的士入去
不過公巴班次極疏
所以我地坐的士入去 (around JPY2,000)

住開的溫泉旅館都會有接送服務
佢一晚房價唔平 (JPY$58,000 一泊兩食 for 2) , 但竟然無 SHUTTLE BUS
都幾唔方便/化算

一落的士就有人上來迎接
check in 大堂都算幾靚
有 welcome drink
佢有問我地對茶有無敏感 (蝸牛先生有)
於是蝸牛先生飲提子汁, 我飲茶
(早知我都話我有敏感, 因為提子汁好好飲)

我地住 205 號房

房內環境一般
好傳統的日式房
房入面係無 wifi 的

茶水間

有綠茶, 紅茶
晚飯前沖0左一杯綠茶
點知晚飯後佢幫我清理0左 d 杯, 但就無再 refill 綠茶包比我........(綠茶好貴嗎?)

welcome 點心, 印象中味道一般

雪櫃入面的付費飲品

自己買0左呢支蘋果汁, 超好飲

房入面的私人風呂
唔算大, 無 view, 旁邊亦有蜘蛛網絲

浴室設備就幾足夠
只係房入面的毛巾好少, 每人只得兩條
無浴袍

灘0左一陣, 覺得間房好焗好熱, 唔多對路
問過職員原來房的溫度係中央調節的
旅館而加開緊暖氣 (成廿幾度開暖氣?!!!!)
最後職員比0左把風扇我地
真係一次好奇異的經歷
 

晚飯地點: 葉月
餐廳外無人接應
落到去唔知行去邊好
好彩咁岩撞到個送餐的

 晚飯有獨立一間房
職員知我地熱底, 一早幫我地開0左冷氣, 仲問溫度岩唔岩

前菜




食物說明書




有三款不同的醬汁

牛肉比較遜色, 無乜牛味



食物好精緻好靚, 不過其實唔多夠食
以溫泉酒店來講, 呢餐都算幾唔豐富
好擔心今晚會肚餓
想去小商店睇下有無0野食買
點知已經關門
不過好彩, 當晚最後都無肚餓

 食飽飯返房休息一陣就浸溫泉
買了蘋果汁同果酒, 仲有柑
慢慢浸, 慢慢嘆

呢晚, 暖暖地吹住風扇瞓地下 (Tatami)
又係另一番風味~







2 則留言:

  1. 竟然有風扇比你...
    日本酒店D房真係好熱!
    我次次去都著短T訓

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地見到把風扇係呆0左的. 不過好彩有咋, 如果唔係浸完熱辣辣, 一定會焗暈

      刪除