2015年11月17日星期二

2015.10 東京 + 北陸 十天 {Day6A} 北陸再見~

[2015.10.22] 東京 + 北陸 十天 {Day6A} 北陸再見~

飯店的早餐時段比較 BUSY
我地被迫要食 7:30 的一輪
(真係好晨早~)

早餐比較清
不過無樣係特別好食的





八點鬆 D 就食完
返上房浸多次溫泉, 瞓多場覺都仲有時間
呢度 CHECK OUT 時間係 12 點
我覺得係唯一的好處

不過我地十一點就 CHECK OUT 走人
咁岩夾到下一班巴士
職員好好, 帶我地去車站
等0左一陣就有車, 慳返 2,000 yen

巴士途經松本城
見到好多紅葉, 好似都幾靚
不過要趕撘火車, 所以無緣

松本再見~

今日我地會返新宿
返去之前, 我地會先停輕井澤
嘿嘿~ 咁樣係因為要了去 outlet 行個 round

離開松本先坐車落長野

唔知咩事, 突然好鬼肚餓
餓到有少少頭暈
JR 上又唔見有0野食買, 唯有拎尋晚袋柑出來頂住先
後尾落到長野轉車, 急急腳走去買野食

呢個似韭菜餅的物體, 估唔到又幾好味
只係油0左少少同埋佢係凍0既

終於都到達輕井澤
其實我都幾鍾意呢度
感覺好舒服, 好 RELAX
如果有機會, 我都想0係呢度再 STAY 多次

落車後就向住 OUTLET 進發
我地大約有三個鐘可以行
由於呢個 outlet 唔算大, 所以預計應該可以行得哂

話說, 今次旅程原本係打算去木更津 outlet 的
不過計來計去時間都好似唔阿用
去木更津來回要大半日, 好似唔多化算
後尾 plan 下 plan 下, 見到松本返東京其實係可以經輕井澤的
於是就決定先停呢度, 夜晚再返東京

放低行李0係 locker
之後就開始血併!!!

先去美食區 明治亭醫肚

炸豬扒飯
豬扒唔 "un", 食完又唔覺漏, 好食啊~

燒牛肉飯
牛有牛味, 飯有飯味, 我覺得比豬扒飯更好食

食完就去併喇~ 
比起幾年前, 呢度似乎擴建0左
不過都難唔到我地, 依然行得哂~
呢個 outlet 的環境好靚
估唔到輕井澤的紅葉仲紅過立山同上高地


行到 6:30 就走人撘車返東京 
大包小包咁上火車 (5 日行裝加戰利品), 其實都幾狼狽

為怕坐車途中又肚餓
今次我買定件餅上車食

因為今晚 book 0左枱在銀座一丁目食燒肉
所以去到東京車站, 我地又要搵 locker 先放低行李

車站 locker 真係旅人恩物~

1 則留言:

  1. Mr and Mrs Snail,
    -你去旅行好識安排行程。時間啱啱好,又relax又食得好

    回覆刪除