2015年11月24日星期二

2015.10 東京 + 北陸 十天 {Day10} 東京再見

[2015.10.26] 東京 + 北陸 十天 {Day10} 東京再見

終於都到第十日, 要離開了
check out 完之後, 要去新宿御苑站拎蛋糕

鍾意食蛋糕的蝸牛先生
之前在 Tabelog 搵到一間好高分數的 cake shop

Ken's cafe (Tabelog 4.2分)
蛋糕可以在網上預訂, 都幾方便
其貌不揚, 不過食落朱古力味好濃郁
質感同一般蛋糕好唔同
而且唔會太甜

拎完蛋糕就返新宿開餐
今餐目標係天婦羅
在新宿的最後一個早上
天空好藍

其實本身想去另一間的, 不過未開門


因為門口寫住唔可以影相
所以都只係偷偷影了一張

天婦羅雖然炸得唔算好油, 不過食完覺得好飽好滯
之後肚仔真係唔舒服, 好彩新宿四周圍都有廁所咋

個人感覺, 普普通通

食完再爭取時間行多陣
尋日無去到 Beams, 今日要去返, 不過無收獲
臨走再去 Bake 買多兩件 cheese tart 上車食
行到差不多時間就返去酒店拎返 d 行李走人 lu

由酒店行去 JR 站都幾辛苦 (人好多!!)
本來已經唔算近, 我地仲要轉登兜路去坐扶手電梯
之後落到車站又要行成九千幾百里先去到月台
我爭 D 虛脫, cheese tart 都散哂啦~

雖然住呢邊係方便行街
不過我都係比較鍾意住南口的 Sunroute Plaza Shinjuku 多d

以行李數量來講, 我地其實都唔算瘋狂 (呢度未計之後在機場買的手信)

不過, 蝸牛先生買手信的數量好驚人

今次旅程比我想像中好玩 (雖然食滯0左)
我鍾意旅程中有遊山玩水, 又有shopping
感覺上比較 balance 一點

本來以為下次再踏足日本會係出年的事
點知......
失驚無神訂了十一月尾的機票 (嘩哈哈, 26/11 又出發)
不過因為唔夠假的關係
我只可以去四日三夜
而蝸牛先生就會自己去多三日

下一站...福岡

3 則留言: