2015年11月11日星期三

2015.10 東京 + 北陸 十天 {Day4B} 宿松本

[2015.10.20] 東京 + 北陸 十天 {Day4B} 宿松本

立山之旅在信濃大町站結束

車站附近無0野行, 所以都係入返個站入面等車

松本站


今晚又住平價酒店
JPY7,900 (約五百蚊港幣)

酒店雖然有點舊 (仲用緊鎖匙開門)
但勝在位置方便, 距離松本車站大約 5 MINS 路程
而且房面積唔算細, 只係張床太過軟

廁所都好大, 而且算乾淨
$7,900 YEN 絕對抵住

休息一陣就出去外面行下
去了旁邊的超市, 又買了提子做宵夜

仲有明天的早餐
我都幾鍾意食呢款三文治, 如果香港都有就好啦

在 Tabelog 搵到一間食雞的 (3.55分)
出發前已經訂好位
由酒店行過去都幾遠, 大約十五至廿分鐘

訂位時已經落了 order
囲炉裏で味わう 鳥鍋コース

用炭燒的, 好有特色
我佩服日本人的耐熱能力
對住火爐都可以唔開冷氣
我熱到爆炸, 但格離枱的客人就若無期事

雞肝
甜甜地都幾好食, 不過食下食下又有d 漏


有幾種唔同味道的鹽比你放湯
落完之後成碗湯的味即刻提升0左

清清地, 不過都幾好味

漬物
我麻麻地

最後用雞湯煮成粥


茶味雪糕, 茶味好濃, 我鍾意

布丁
包裝好精緻

最底有 d 焦糖, 好食

今餐又食到好飽
食完就慢慢散步返酒店
明天又要早起, 早d 瞓




沒有留言:

發佈留言