2015年11月23日星期一

2015.10 東京 + 北陸 十天 {Day9} 新宿

[2015.10.25] 東京 + 北陸 十天 {Day9} 新宿

終於都來到 (寫到) 第九日
今日係 shopping day, 會留守新宿
專登坐一個站 JR 去食人龍拉麵
點知去到真係超長龍
所以最後都係返新宿

在 Tabelog 搵到呢間 玉五朗拉麵 (3.5分)

呢度有沾麵有湯拉麵
我同蝸牛先生都揀了湯拉麵

麵質唔錯, 好煙韌, 係我鍾意的質地
湯都幾好飲, 唔會太咸, 不過食完有少少口渴

另外加了餃子
食拉麵通常會配煎餃, 但呢度的係煮的

食完就去 SHOPPING 啦
主要行了 0101, Isetan, Lumine
由於戰利品太多的關係, 所以中途要返一返酒店

休息一陣, 又再出發
路經 Bake, 見到人龍唔太長
唔執輸都買返兩個

頭先行完新宿東, 而加行新宿南
日本的商場真係行極都行唔完

行到差不多九點先去食飯
想食蟹, 蟹道樂似乎係穩陣之選

上到去, 職員話要等一粒鐘先有位
反正唔太餓出面鋪頭又已 close
所以我地照等
最後大約 15 分鐘就有位
入到去亦發現裡面仲有"吉" 枱
唔明點解職員話要等一個鐘 
(佢對每一組客人都係咁講, 好多人一聽咁耐就走了) 

order 了兩個限定 set

豆腐
我覺得好食, 日本的豆腐超級滑 

凍蟹
我本身麻麻地凍蟹

蟹刺身

蟹沙律

蟹火鍋

芝士焗蟹肉
呢個好好味

蟹飯
味道淡0左少少

蟹湯飯

我鍾意呢個飯多過上面的蟹飯





宵夜
在 Lumine 底層買了一盒綠茶蕨餅
睇個樣好似好好食
點知食落味道同質感都好唔掂
蕨餅明明好煙韌, 點知佢質地似 jelly
實在太令人失望

話咁快就到最後一晚
真係好唔捨得~

2 則留言: