2015年11月5日星期四

2015.10 東京 + 北陸 十天 {Day2B} 加賀 山代溫泉 天祥溫泉旅館

[2015.10.18] 東京 + 北陸 十天 {Day2B} 加賀 山代溫泉 天祥溫泉旅館

參考日本溫泉 100 選 website
搵到今次呢間排行第十三位的溫泉酒店

呢度的大堂比起我地之前住的溫泉酒店有 d 唔同
以住的通常環境好 RELAX
而天祥的就有商店, 餐廳

以溫泉酒店來說, 呢度的商店都算大同幾多野買

有得自製溫泉蛋
其實我當時想玩, 不過唔知去邊度浸蛋
第二日 CHECK OUT 完先知原來要出去出面先有得浸

check in 完就上房啦
我地住的係 白雲新館

Welcome 點心

雪櫃入面有好多款式的飲品, 不過要收費的


房入面的私人溫泉
唔算特別驚喜, 而且比較細

蝸牛先生話覺得呢度 d 水浸得幾舒服
分析書寫0左呢度的泉水資料



不過可以望到日落 

在近江町市場買了 "晴王"
一直都想試, 但香港成二, 三百蚊一小盒就真係食唔起
呢度好似千幾 yen (即香港的一半價錢)
第一次食, 香就幾香
但食落有 d 似明治朱古力橡皮糖入面粒提子
我都係喜歡巨峰多 d

我估唔到係咁似架, 似到我以為自己食緊糖
我地夜晚就係瞓呢度

晚飯前, 當然先浸一次溫泉先啦
不過可惜呢日天氣唔太凍, 無乜 FEEL

晚飯時間
我地訂0左個都頗為豐富的餐
一落到餐廳, 食物已經準備好


餐前酒


Asahi 烏龍茶都係第一次見


鮑魚, 好新鮮, 識得郁架
不過佢用蒸煮的方法去整, 唔夠惹味

前菜
我記得個蛋幾好味, 其他都好 OK

刺身併盤
份量都幾多, 而且都幾新鮮
不過唔夠上次北海道食到的咁 FRESH

蟹 {冷盤}
我自己本身麻麻地鍾意食凍蟹
不過味道幾鮮甜

蕎麥麵
呢碗麵我覺得幾好食, 不過我唔敢食哂
一來怕太飽, 二來怕食太多生冷0野會肚痛

燒魚
樣好恐怖, 不過好好食

煮物

鍋物
食到呢度已經好飽
無乜點食, 但記得個湯底幾好飲

和牛
個汁 cover 哂 d 牛味, 唔掂當

白飯配漬物
成個 trip 食到最好味的一碗飯
飯的質地好煙韌, 好黏
好彩無嫌飽唔食0者

甜品
呢個無乜印象, 味道應該普通

食完飯返房休息下又去浸溫泉
0係商店買0左梅酒, 一邊浸一邊飲, 疏乎~

浸完溫泉寧舍好瞓


2 則留言:

  1. DINNER 好豐富呀, 有機會我都想試下浸溫泉呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅程中加插浸溫泉呢個節目其實真係冇咁攰架

      刪除