2015年11月8日星期日

2015.10 東京 + 北陸 十天 {Day3} 金澤城 兼六園 富山


[2015.10.19] 東京 + 北陸 十天 {Day3} 金澤城 兼六園 富山

一早起身就落去食早餐
雖然都算清清地, 但晨早流流我就真係食唔到咁多

一大堆漬物用來送飯, 豆腐好滑
不過味道唔算特出




之後返房休息一陣就再浸多次溫泉

十一點 check out
但 shuttle bus 要半個鐘之後先到
跟蝸牛先生出去附近行下

其實呢度都幾大

支綠茶好靚

附近有個神社, 不過無人

坐返車出金澤
去到金澤, 第一件事都係搵 locker
同尋日一樣, 車站的已經全 full

今日主要行程係金澤城, 兼六園
巴士就在車站出面
金澤的巴士外型好有特色, 好靚 

去到金澤城附近落車
先搵餐廳醫肚, 不過選擇唔多
我地求其入0左一間

親子丼
味道好一般

天婦羅丼
好似好少少, 不過味道唔算標青

呢間鋪頭在金澤都算出名
以賣金箔製品為主 (有護膚品, 食物等等)
不過我地只對佢的雪糕有興趣

金箔雪糕
wahahaha, 好浮誇, 好土豪 feel
其實我覺得佢可以整得再靚 d
奶味好濃, 都幾好味 (不過如果唔加金箔, 價錢平好多)

食飽就向金澤城進發
如果紅葉滿開應該會更靚

當日其實都幾哂

我地只係0係外圍行0左陣
之後就離開去兼六園

兼六園就在對面
入園前先買飛

其實佢門口無人看守的 (即係唔買飛都無人知)
不過大家都好守規矩排隊買飛 

有 dd 紅葉


花0左大約一個鐘頭鬆 d 就行完
比我地預期中快
之後坐返巴士出金澤
當巴士路經近江町市場的時候
蝸牛先生突然想占`話想入市場食壽司
猶豫之際, 巴士已經過0左站
最後唯有0係金澤車站撘返車過去
(早知就買巴士pass 啦)

去返尋日食唔到0個間長龍壽司店
原來平日同星期日係爭咁遠
(不過而加已經三點幾)

由於唔 full, 所以我剩坐唔食都唔算太尷尬 (太飽了)

呢間的質素比尋日0個間好好多






食完就返金澤百番街行個圈
不過唔多0野行
最後只買了一大袋麵包 同一個袋

下一站 富山
由於聽日會去立山黑部
所以今晚先過富山宿一宵

通常宿一宵的酒店我會揀又平又近車站的
JPY7,900 (即港幣五百幾蚊晚)

間房其實都正常的
不過張床硬過硬板床
呢晚瞓得唔多好

休息陣就出去視察環境
因為聽日要一早出發, 所以要先搵定車站位置

電鐵富山站
其實就係 JR 富山詞站邊, 好易搵

路經一間賣綠茶產品的鋪頭

買0左件綠茶大福
入面係綠茶雪糕, 都幾正
可惜帶唔走


又在車站附近買了一個戚風蛋糕聽日食

今晚 PLAN 好食富山出名的黑拉麵
點知原來今日休息
拿拿臨再 SEARCH 第二間

最後食呢間


黑拉麵的湯底我覺得有 D 似香港豉油味
唔算好咸, 而且無豬骨拉麵咁漏
雖然味道唔算得好驚喜
但都好味0既

煎餃

宵夜 
食提子食上癮
日本提子真係好甜

明天要早起, 今晚好早就休息啦







3 則留言:

  1. 個金箔雪糕真係好浮誇呀! 我果陣喺兼六園出面果間食, 只係灑金箔碎咋~~

    回覆刪除
  2. 咁大塊金箔其實有點搞笑, 遮哂杯雪糕, 不過係賣點來的~ 另外壽司看來不錯呀~~

    回覆刪除