2015年11月15日星期日

2015.10 東京 + 北陸 十天 {Day5A} 郊遊 @ 上高地

[2015.10.21] 東京 + 北陸 十天 {Day5A} 郊遊 @ 上高地

今個 Trip 的第二個郊遊地方 - 上高地

為了爭取時間, 我地晨早八點就出發
要先坐火車由松本駅去新島々駅, 之後再轉巴士
我地在酒店旁的巴士總站買了來回票
(去到火車站時見人地的票同我地的唔同, 仲以為買錯票, 攪到又要走入票站問一問)

約半個鐘就到達新島々駅

一出車站就會見到巴士站

去完洗手間出來, d 人已經上哂車
差點要同蝸牛先生分開坐

我地只得半天的時間遊上高地
會由大正池出發, 河童橋離開


車上沿途景色好靚
我地在大正池下車
呢度真係超靚
0係度影0左好多相
之後就開始我地的上高地散策之旅


當日其實都幾哂幾熱
不過有陽光的上高地好靚

如果多 d 紅葉就好啦

路經田代池



好驚訝點解 D 水可以清成咁

中途搵位坐低食早餐
一邊望住咁靚的風景一邊食0野, 感覺好寫意

山上的風景真係好似畫咁靚


山上的酒店


河童橋附近都有幾間食店
有日式同西式
最後我地揀了日式

燒魚烏冬
賣相同味道都怪怪的

咖哩飯
穩陣之選

最後一站河童橋
 呢度係另一個影相的熱點, 超多人

有 D 人會0係呢邊起步

旅遊中心

到此一遊 @ 2015.10.21

之後就坐巴士離開 
上車前記得先去票務處換整理
(睇人地 BLOG 好似話可以在出發時預先換定的)

整理券入面列的號數, 代表你係第幾組人上車 
基本上之後就不用再排隊上車
到差不多時間就會有職員叫號碼順序上車
(好得意的上車方式)

離開上高地返回松本
今晚會住溫泉酒店~

[後記]
上高地真係靚到爆炸
我地行呢段路係全平地
所以一 D 都唔辛苦
邊行邊影相, 時間過得好快
如果夾岩紅葉季節上來, 我相信一定會勁靚

呢度係今個 TRIP 最後一站郊遊景點
過埋今晚就會返東京
展開另一段城市  shopping 之旅

3 則留言:

  1. 下次去我想係上高地住一晚

    回覆刪除
  2. 這裡的風景很不錯呀~~ 值得特地來參觀~~

    回覆刪除
  3. 我記得有次去澳洲玩 個到個海又係好靚 ( 真是第一次見藍色的海 ) 我朋友個朋友問我 點解咁驚訝 ( 佢係俄羅斯人) 我話 香港無咩海咁藍 仲要無垃圾 佢好驚訝 哈哈 仲話想睇下

    回覆刪除