2015年12月3日星期四

2015.11 {Day 1}福岡[秋] - 長崎


2015.11.26 {Day1}福岡[秋] - 長崎

飛機 7:55 起飛
我地零晨 5:30 就出發啦
未有機場巴士, 唯有坐的士
的士費係坐廉航的額外成本 (所以其實計落都唔係好廉咋)

第一次撘廉航
估唔到 CHECK IN 比想像中順暢 
無乜人, 唔駛排隊, 好快就攪掂
本來可以直接0係 T2 過關
不過為0左要去 Lounge 食免費早餐
所以我地又行返去 T1 

食完早餐就上機, 都幾準時
不過上到機之後, 坐0左差不多九個字先起飛
本來十二點可以到福岡
最後攪到成一點先到
懶得轉車 (shuttle + 地鐵)
所以我地直接0係機場坐的士去博多 (JPY1,400)

今晚會住長崎
我地先將行李寄存0係博多的酒店
跟住就去食拉麵

呢日落住雨, 而且又凍又大風
再加上拉麵店的位置又比較難搵
好狼狽呀!


入坐前要先買飛
今次唔敢咁貪心, 我揀了細碗
一心諗住加隻蛋, 於是就買了 "替玉"

拉麵  (呢碗係蝸牛先生的, 我的只得幾片豬肉)
呢度的豬肉同平時的拉麵叉燒唔同
食落有少少炭燒味, 又幾唔錯
至於湯底, 蝸牛先生覺得幾好
但我就嫌佢油0左少少

拉麵都差不多食完
奇怪點解隻蛋仲未到
拎住張飛問職員
佢示意我地等下
點知....最後佢拎0左碟麵過來
原來, "替玉" 係加麵, 唔係雞蛋!!!!!
可憐的蝸牛先生要夾硬幫我食埋呢個麵餅

食完就去車站買 JR Pass 同車飛
我地決定早少少去長崎
唔逗留博多就直接出發

途中見到彩虹~


博多去長崎, 車程大約兩個鐘

先去酒店 check in
我地今晚住 ホテルニュー長崎
位置就在車站旁邊, 好方便
訂了 Twins room, 都幾大間 (JPY 15,000/晚, 朝食附)

之後就坐電車去食燒肉
大阪屋 (Tabelog 3.63分)

叫0左呢個二人 set



牛舌, 好食, 不過厚身 d 應該仲正

配料, 加埋牛肉一齊食, 味道幾特別


牛肋排, 牛脂夠, 不過我嫌牛味唔夠重

薄牛片

加蛋食, 都有少少漏

牛肉的雪花都幾靚, 食落好軟熟

雞 & 豬頸肉, 雞頸肉食落好脆 

牛腸, 好似食緊肥豬肉, 我同蝸牛先生都唔鍾意

甜品, 普普通通

好猶豫去唔去稻佐山睇夜景
因為食完飯只係趕得切坐尾二班巴士上山
即係睇幾個字就要坐返尾班車落山

見睇人地 blog 話落巴士後, 行兩, 三分鐘就可以到瞭望台
所以我地最後都決定上去睇下

等巴士中

坐0左半個鐘巴士終於都上到山, 落車地方都幾荒蕪
又凍, 又大雨而且四周無人
都幾恐怖~

不過既然0黎到, 一於上山望下
我地沿住指示牌一直行
先經過幾十級樓梯 (行完已經好喘氣) 
之後再經過一段平路
點知行前少少仲有幾十級樓梯
望住又長又斜的樓梯
我地預計行完上去都趕唔切落返山撘車
所以最後放棄0左, 行返轉頭

上到巴士真係凍到彊0左
隻手無哂知覺
頭又吹到鬼咁痛
落車即刻去便利店買藥
但原來日本的便利店係無藥買架

返到房我同蝸牛先生先後嘔同痾
好擔心第一晚就已經病0左
好彩第二朝就無事咋

趕頭趕命, 點知最後上唔到山, 都幾失望~


1 則留言:

  1. 你地成日太貪心...我帶住 2個,一定跟唔到你地的行程﹗

    回覆刪除