2015年12月6日星期日

2015.11 {Day 3}福岡[秋] - 博多 天神購物日

2015.11.28 {Day 3}福岡[秋] -博多 天神購物日

我在福岡的最後一天
前兩日都無買過0野
今日一於要全力出擊

朝早十點, 蝸牛先生仲未起身
我一於爭取時間自己出去行陣先
佢未出到來我已經買了一件衫

今日lunch book 0左枱食西餐

食物的擺盤好靚, 而且好有特色

頭盤: 煙燻魚

已經唔記得係乜

份子料理,黑色嗰粒其實係薯仔

 一上枱覺得好奇怪, 點鮮咁快上甜品
原來佢朱古力脆皮入面包住鵝肝
感覺好得意, 不過我唔 like 鵝肝的 

麵包普通, 但牛油都幾香 

, 味道比較清, 我就覺得麻麻地

葉下面係
啖啖肉都幾好食

牛肉好嫩
side dish 都好食

甜品: 白色的薄片我覺得幾好食, 茶味雪糕都好好食, 好特別

Petit four, cake 同餅乾都唔會太甜, 唔錯

呢餐都幾好食, 價錢唔算太貴
其實在日本食西餐比香港化算好多
材料新鮮, 而且賣相靚, 但價錢只係香港的一半多少少

食飽就行博多,天神
行到四, 五點已經好有收獲
於是我提議去舞鶴公園行下, 睇下會唔會有紅葉

我地由天神慢慢行過去, 我諗都行左大半個鐘
點知去到鬼影都無隻 (只得工作人員)
加上天陰, 感覺好荒涼

無葉睇, 而且好凍好攰
所以我地好快就坐車返天神
去 Starbuck 飲杯0野休息下
之後再0係附近行一陣

今晚 book 0左九點去食壽司
餐廳好難搵, 好隱閉

店主唔識英文, 全晚靠另一枱識英文的食客幫我地翻譯
對方都好熱情
大家交流下飲食心得
佢推介下福岡餐廳比我地, 又問返我地香港有乜好食
總之成晚的氣氛好正, 食得好開心
係一次幾唔錯的經驗

講返餐飯
個 set 好豐富, 份量對我來說有點大
前菜好食, 壽司好新鮮
期間有原隻鮑魚同螺
c fu 連埋內臟一齊上
我無食到, 但佢收碟時有問我係咪唔要
而加先知原來日本人係會食埋鮑魚0個條黑色的腸















好肥美的鰻魚

甜品好好食, 柚子 jelly

食到十一點先離開
行去車站時途經一個公園
入面又有d 燈飾
我地0係度影0左陣相先返去

四日三夜的旅程對我來說真係好唔夠喉
不過有得去總好過無得去, 哈哈

1 則留言:

  1. hahha...完全同意...有得去好過無得去...我就得個睇字...嗚嗚嗚﹗

    回覆刪除