2015年12月25日星期五

2015.11 {Day 5}福岡[秋] - 御船山遊 (蝸牛先生番外篇)

旅館阿久根的朝早,訓醒咯,說好朝早七點就食早餐,我都唔敢賴床了。出到去,發現原來搞錯,係七點半先真,咁我唯有番房,然後準備去浸溫泉,去到房外的溫泉,開門發出嗰把「女人尖叫聲」,點知驚動了叔叔,即刻衝出嚟話朝早冇得浸呢,睇嚟我又闖禍了,真係難為呢家人,服侍我呢隻奀皮的蝸牛仔。

之後就食早餐啦,口味極清新,但一樣能刺激味蕾。



佢嘅四小碟,伴一支貎似麻油的甜汁任倒,無論邊一碟,加左汁之後都提升。佢個蛋花湯亦好好飲。同樣重要係,佢個白飯配上脆脆嘅紫菜已經好好食,簡簡單單都可以咁好,估佢唔到。

日本高水準嘅食肆,唔單止提供好味嘅嘢,更加係用你估唔到嘅形態呈現畀你,更加有令你難忘嘅味道,食完某一碟,若干年後都記得個味道,就係因為獨一無二,第二度食唔番,或許咁樣先係高嘅境界。

呢間旅館有趣之處,係一位估計超級八旬的伯伯主理傳統鄉土料理,感覺好傳統,但相信佢亦放咗唔少創意,至少好多烹調方式係蝸牛仔未見過,傳統、創意能夠融為一體,真係大師級先做到。

其實旅館阿久根主人一家幾乎完全不懂英文,貎似小丸子爺爺嘅男主人廚藝高超,但直頭一個英文字都唔識講,都會戰戰兢兢咁出嚟招呼我。一對公公婆婆,加上佢哋的兒子,將人生嘅全部本領,用嚟招呼只留一天的客人,這種真誠,打動了我呢個客人,此行,真係獲益良多。

去到九點幾,我要離開旅館咯,佢地一家人出嚟同我影相送別,大家都好開心,婆婆更話會學多啲英文。日本人嗰種投入、毅力同堅持,真係值得學習。

離開柳川,下一站番去天神同博多逛一陣,然後搭車去武雄溫泉站。喺博多行吓,然後去醫肚,今次去咗博多站樓上AMU PLAZA 9樓嘅矢場豬排,TABELOG 3.55分,都不俗吧。

叫咗豬排同炸蠔小碟(此行突然變得大食起來,一定變肥蝸牛),豬排醫汁甜甜哋,唔錯,肉質都幾好,當然同神級嘅東京「成藏」冇得揮,但都好食。炸蠔就正常水平啦,不錯。




如果喺博多搵食,平又好、貴又好,喺AMU PLAZA樓上9樓同10樓已經夠多好嘢食,買嘢亦喺AMU PLAZA有著落,博多絕對係個好地方。

小蝸牛再喺阪急買咗甜品上車食,出發!


搭咗個幾鐘頭,去到武雄溫泉站咯,今次係由一位的士司機迎接我,載我去御船山樂園酒店,的士唔使收錢的。

順利上房,不過房間令人失望少少,可能18000YEN一晚,一分錢一分貨的關係,窗景完全被樓下的房頂擋住了,唯有衝去附近的御船山樂園逛逛。





住御船山樂園酒店,會附送即日的樂園入場票。入到樂園,遊客比較少,亦如預期般比較細,一小時內可以行哂,至於紅葉亦沒有紅海般的澎湃感覺,相比10月去立山黑部時經過的信濃大町就差好遠了,始終日本的人工樂園多數靚極有個譜,強如出名的金澤兼六園如是。






還好,樂園每逢紅葉季節,夜晚會開燈畀人睇夜楓,原本我去御船山樂園當日,夜楓活動已完結,幸好佢延長活動一星期,令我幸運地可以睇到夜楓。

喺樂園留到太陽落山,可以坐喺湖邊欣賞夜楓,都算不錯,但一眼睇哂,大概係得以下咁多。




去完樂園,6點已天黑,返酒店準備食晚餐,餐前去睇下酒店附設公眾溫泉係點,點知入到去見到好似浴堂,無風景,溫泉亦好細個,當堂冇心機,唯有乖乖回去等食飯。

晚餐都係一般懷石料理的舖排,不過恕蝸牛仔直言,真係好難食,有可能係小蝸牛喺日本食過最難吃的晚飯。

天哪!魚生質感相比香港的一田百貨買的魚生為差(當然一田的魚生都不錯的);蒸豬肉的肉質比香港Sogo貨遜色多了;至於所謂和牛,連埋芝士汁釀落蘋果裡面,賣相好,但牛肉感覺有怪味,應該將貨就價,以低質食材煮調,所以做和牛菜式也要整色整水,冇辦法。所以我都求其拿拿聲食完,維持生命便算數。







食完再同蝸牛太太傾吓電話,然後拿拿聲訓覺,留番啲精力,早啲起床逃離呢間酒店,去第二度玩冇咁嬲。

總括而言,御船山樂園係一個可以不去的景點,如網友們有考慮一去,小蝸牛會強烈建議另覓景點。

沒有留言:

發佈留言