2016年1月7日星期四

2015 除夕

2015年掛住去旅行
出發前忙plan 行程
返來後又忙寫遊記
睇返我近呢幾個月的blog, 原來已經被沖繩, 東京, 九州遊佔據0左
好似都幾誇張

其實手機入面儲0左好多飲食相未blog
唔知仲有無機會重見天日

先 blog 2015 最後一餐 lunch
呢日放半晝, 蝸牛先生來接我放工
因為公司 (屋企) 呢頭已經食到厭
所以最後蝸牛先生帶我去西環一間小店食西班牙菜

西環西營盤第三街70號地下J舖

蝸牛先生之前同朋友食過晚飯, 而我就第一次來

餐前多士,好脆,加埋面頭的蕃茄醬都幾好食

粟米湯,真材實料,好濃好滑

漢堡包薯條,麵包質地同平時食到的唔同,有少少中式包點 feel,但又幾夾。漢堡扒牛味濃,不過略油。子薑代替了青瓜,幾新穎的配撘,而且我覺得味道比青瓜還要襯。

煎紅衫魚,我覺得有少少腥,不過蝸牛先生又唔覺。同樣,都係油油地。


甜品,西班牙油炸鬼。我第一次食,其實似西式酥餅,點埋朱古力醬一齊食又幾好味。

食完就慢慢散步去上環坐地鐵返屋企。
返到屋企就 HEA 住煲劇, 呢種生活真係幾寫意

2015 最後一餐晚飯都係出街食
唔想太貴, 但又想食好少少
我揀0左利苑 (不過無影相!!!!)
我地食八點0個 AROUND
其實唔算好夜0者, 但竟然好多菜都賣哂 (百無)
想飲湯, 但得返兩款我唔鍾意飲的
臘味糯米飯又話賣哂
本來雞都賣哂, 但好彩後尾又話仲有半隻

上之食過 APM 利苑覺得好好食
今次北角呢間我就覺得麻麻
搵次要去 APM 再食過~!

夜晚兩個傻人行0左去鰂魚涌海濱花園諗住睇煙花
哈哈, 原來係一 D 都睇唔到架
唯有當散步啦~

2015 就咁就完0左, 時間過得好快
呢一年的心情好複雜
媽媽再次確診, 令我每日都活在不安之中
(每次覆疹都好怕聽到壞消息; 好怕屋企人來電, 然後話媽媽唔舒服) 
而加感覺時間在倒數
珍惜每次見老媽的機會
亦都珍惜每次一家人的聚會

我好幸運, 自我懂性以來, 未經歷過有至親離開
直到而加媽媽有事, 我先知道原來呢件事係幾咁可怕

媽媽的病, 我無0野可以幫到佢
只係盡能力開解佢多D, 令佢開心
(不過老媽負能量太多, 呢個任務好難)

2016 唔奢求 D 乜
只係想屋企同身邊的人都可以健健康康
我同蝸牛先生繼續幸福快樂~

同埋, 希望蝸牛先生可以寫埋未完的九州一人遊.....hehee..




4 則留言:

  1. 加油 你媽媽好需要你地支持 我搬左出黎先發現 屋企的好 所以而家好珍惜同兩老丟時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企永遠係最溫暖的地方, 真係要好好珍惜

      刪除