2016年1月10日星期日

2015 平安夜

呢餐一定要blog
因為我用咗靚靚枱布
年頭時在博多買的,係一見鍾情
鐘情到一直都唔捨得拎出來用
終於平安夜呢晚見天日

懶浪漫, 熄哂燈, 但原來影出來好暗
成張枱除了心心碟, 碗同杯係香港買之外
其餘的都係由日本托返來的 

南瓜湯
與其話佢係南瓜湯, 不如話佢係南瓜溶
因為除0左水同南瓜之外, 我乜都無落
不過好甜喎, 日本種0既0野就硬係甜 D

前菜: 三文魚, 鯖魚刺身

豬扒 + 香腸
呢款豬扒, 簡單用鹽麴, 酒, 蒜醃下就已經好好味
之後加蜜糖入爐焗, 方便又簡單

海膽白汁長通粉
其實呢個粉0係街食過, 我同蝸牛先生都好鍾意
於是又試下自己煮
其實都好簡單 (因為我用了現成白汁)

甜品 by Teresa Festival
今次呢兩件麻麻地
連好鍾意食蛋糕的蝸牛先生都食剩

今餐真係超級滿足
易煮無難度, 但又好好味

本來諗住買少少花裝飾下
不過最後唔記得0左
下次一定要記得, 如果唔係點襯得起我張枱布呀, 哈哈~


沒有留言:

發佈留言