2016年1月16日星期六

2016.01 我們都愛吃

又到一年一度食塔斯車厘子的時候
今年價格好似有 D 回落
呢盒 $360 就已經可以買到
雖然 SIZE 唔算好大, 不過都好甜好多汁

車厘子唔只好味, 其實仲好有益:
中醫認為車厘子性溫味甘酸,具有益脾養胃、滋養肝腎、止瀉、祛風濕的功效,可治四肢不仁、咽炎、身體虛弱、風濕腰腿疼痛、凍瘡等症。可防治缺鐵性貧血、有健腦益智功效。車厘子蘊含豐富的維生素 A 及鐵質,有助促進人體免疫力的提升,同時參與血液的製造,促進血液循環

兩個人食唔到咁大盒
拎0左一半返娘家一齊分享


上星期六, 終於去0左 Uncle tetsus shop 買佢的芝士蛋糕
第一次在大阪食完已經好鍾意
之後去到台北再買
跟住就無再食過喇
一聽到佢話會0係香港開店
真係開心到爆炸

我好怕排隊
本來無打算咁快去買
但上星期路過, 見到人龍唔長 (around 十多人)
於是又試下排
點知一排就排0左成個鐘先買到
不過, 真係好好食, 遲d 一定要再買


好鬆軟, 好濃的芝士味
呢間沾麵店, 又係一齊都想試

三田製麵所
銅鑼灣登龍街1號金朝陽中心2期 Midtown 地下D號舖

之前又係長龍到癲
上星期六見人少少就排下
我同蝸牛先生 order 0左一個所謂的套餐 (有麵, 有小食, 有飲品)
呢個 "套餐" 係要加錢先會多一份小食的
而汽水就唔駛加, 不過其他特飲, 什至熱茶就要加錢


沾麵的分量分大, 中, 小 (價錢一樣)
我同蝸牛先生都揀0左中 size
我覺得女士如果點 "套餐" 的話, 因為已經有小吃, 所以麵揀細 size 都夠食, 因為食食下都幾漏的


小吃: 餃子 (普通啦)




























小吃: 雞亦
我覺得麻麻地, 唔脆, 味道亦無乜特別


上星期好忙, 應該去到新年前都會好忙 (我指工作上)
二月中會開始學日文
唔知今次會唔會三分鐘熱度
2016, 我希望會係開心充實的一年


3 則留言:

  1. 我星期六响渣甸坊到買$300 渣. (街市出口) 呢間唔錯, 你可以睇下.
    三田我都食過, 佢沾麵都幾特別.

    回覆刪除
  2. 我呢個月都買左3盒呀..hahaaaa
    真係好好食呀!

    回覆刪除