2015年12月25日星期五

2015.11 {Day 4}福岡[秋] - 柳川遊 (蝸牛先生番外篇)

2015.11.29 {Day 4}福岡[秋] - 柳川遊 (蝸牛先生番外篇)

話說第四天朝早,蝸牛太太要搭飛機番香港,朝早10點幾就目送佢搭的士走。事後蝸牛太太就話,下次都係要一齊走呢。

跟住餘下四日三夜,我就做一隻甩縄馬騮。第一站,就按計劃搭車去柳川玩。由博多去柳川,首先要去天神站,再由西鐵天神站搭電鐵去柳川,由天神去柳川只需48分鐘。如果喺博多落腳,大可即日來回去柳川。

柳川最出名係坐艇仔同鰻魚飯。柳川係一個好特別嘅地方,市內有好多細細條河道,於是坐艇仔成為旅客活動。而係西鐵天神站嘅賣票COUNTER,有提供柳川車票+坐艇仔+鰻魚飯的套票。由於網友話套票包的鰻魚飯SIZE好細,所以我只選車票+艇仔PACKAGE,COUNTER姐姐英文溝通冇問題,順利買票!


當日我大概12點就去到柳川啦,第一站就要去坐艇仔,原來去到車站,仲要搭接駁車去渡頭。不過一出站就有個女仔示意帶我去搭接駁車,服務非常貼心,包保冇盪失路,所以大家有機會去,一定要買套票呢。

我坐車唔夠5分鐘,就去到渡頭啦,跟住排隊好快有得上船。坐艇仔可以睇到柳川市內沿途景色,環境都幾清靜。船夫好搞笑,一路旁述之餘,間中亦會唱下歌搞下氣氛,可能日日唱嘅關係,歌喉都唔錯㗎,高音都唱得幾穩。

大約一小時嘅船程期間,亦會經過好窄嘅河道口,經過河道口,大家就要DUB低頭啦,河道口上面有時係行人路、馬路,有學生哥特登停低鞠躬打招呼,都幾得意㗎。



坐到尾聲,見到另一條船嘅船夫使出絕技!!嗰條船去到河道口,船夫從船上跳上行人路,然後隻船係河道口另一邊漂番出嚟之際,船夫再由行人路跳番落隻艇度,勁!呢招我記得睇大台嘅長腳蟹做旅遊節目時,都有船夫表演過,今次就係真人SHOW。



去到柳川,自然要食埋鰻魚飯。呢度嘅鰻魚飯係蒸嘅,同平時食開嘅蒲燒不同,但食落唔會差太遠,因為都係用差不多的汁料。

柳川落船處附近,就會見到最馳名嘅本吉屋分店,十分方便。去到等大約10分鐘先有得坐低,叫埋餐,再等15分鐘先有得食。

登登登櫈,本吉屋鰻魚飯。

份量唔大,小朋友都食得哂,味道不錯,但未至於十分難忘,都好,可以等我留力食今晚的重頭戲。

離開本吉屋時,只係日本時間兩點幾,距離去旅館仲有兩小時,時間充裕,於是選擇沿水路慢慢行番去鐵路站附近的「旅館阿久根」

一個人悠閒地慢慢行,慢慢影相,驚喜的是,喺行人路的景色,比艇上更加靚,有圖有真相,幾有驚喜。





























行到尾聲啦,遇上有一段滿佈雀屎的路,換言之,滯留呢條路會有極高的中頭獎風險,大概要行成兩三分鐘,於是急步走過,最後武士,好彩。


好啦,終於到咗「旅館阿久根」啦,去到門口不見人影,又冇門鐘,點好呢,望吓望吓發現有一天花板吊下來嘅響鈴,拉一拉就有一位叔叔出來了。

呢位叔叔唔識英文的,情況有點兒尷尬,他帶我坐低後,留下一句「SUMIMASEN」,就行開了。本著日本作客的禮儀,我又不敢亂跑,不過,呢個時候突然急尿起來,坐左幾個字,越坐越急,點算好呢?於是忍唔住跑入去搵厠所咯。

跟住叔叔卒之帶我入房咯,勉強溝通完示意我可以浸溫泉,然後自由活動咯。

睡房非常日式傳統,有獨立厠所同浴室,溫泉風呂不在房,要出去浸,是公眾的。




出去浸溫泉,就有怪事發生咯。

話說個溫泉風呂係不分男女的,不過叔叔叫得我去浸,應該冇人卦,於是我一鼓作氣拉開門,點知一開趟門聽到好高音嘅「啊」一聲尖叫,點解裡面有個女人叫聲㗎,嚇屎禾,今次真係死咯,第一次一個人去浸溫泉就出事?然後「啊」完一聲之後,又再冇聲喎,心諗冇理由剩係得「啊」一聲,照計點都有幾句日文鬧吓我啦。

我停一停,諗一諗,冇理由咁奇怪嘅,於是我試吓叩門啦,又冇人應喎。可能我自己幻覺啫,咪自己嚇自己,跟住試吓第二次開門,鼓起勇氣,點知一開門,今次「啊」一聲仲大聲,今次嚇到我關門再退後兩步,心仔都跳出嚟了,唔通有女鬼?

今次關門後,又係冇人鬧喎,咁奇怪,咁我唯有試吓開多次門入去,鼓起勇氣,開門衝入去!

最後發現聲音唔係女人聲,而係度趟門生銹,開門就發出響聲,真係好似㗎。

跟住未完㗎,入到去,說好的溫泉呢?點解得個花灑同張長櫈?莫非呢個係桑拿房至真?



不過,長櫈上面又有個水龍頭喎,咁奇怪嘅?咁唯有多手搞吓張長櫈,原來打得開㗎,打開後嘅木箱,裡面係水,原來個風呂匿埋咗,咁古惑,其實我都半信半疑呢個係咪溫泉,只不過啲水暖暖的,有見及係唔係都要畀錢,梗係浸咗先講。事實上,我到而家都唔肯定呢個係咪溫泉風呂來的。



浸完之後,入面唞一陣,又係時候食MUM MUM啦!

話說選BOOK「旅館阿久根」,係從TABELOG網站睇到,佢嘅得分達到4.11分,係Tabelog全日本首500家食肆之一,一定不簡單。而我不知佢嘅「有明海料理」是什麼,只知日本都冇幾多間做得到。

晚餐都係類似懷石料理嗰種食十幾小碟,但好特別地,菜式冇牛冇雞冇豬冇羊,幾乎全部海鮮。

小弟並不精通飲食,但覺得碟碟都非常特別,亦好好食,前菜三小碟之中,白色係帆立貝配超濃sake味醬汁,超有驚喜。


鰻魚小飯系蒸煮形式製作,因為柳川出名蒸鰻魚,而佢蒸個反,蒸到反唔反、粥唔粥,有年糕的煙靱但冇咁靱,原來可以同鰻魚咁夾。













另外,令人非常難忘嘅係冷麵。我本身麻麻地鍾意日式冷麵,但呢碗係我食過最好味的冷麵,剩番啲汁仲可以沖熱水變湯,一樣好飲。餘下嘅都好好食,反而去到最後兩條魚就冇咁特別,可能因為烹調方試同廣東菜比較相似,但整體絕對是超水平。















MUM MUM食完都夜晚十點咯,剩番甜品,老闆娘帶我去其它房參觀。去到第一間房,一面食甜品,一面努力咁講解日本嘅傳統故事,雖然我唔明日文,但隱約知道係講緊傳統故事、講佢做咗好多工藝品、又講佢有研究漢字仲上左報紙、又講佢同男主人結婚52年,指手劃腳令我明少少,好似當我家人咁,其實幾窩心的。

同婆婆溝通不良之下都傾咗超過半個鐘,之後就番房覺豬啦!

1 則留言:

  1. 蝸牛先生都幾搞笑喎...似為溫泉有女鬼...哈哈!

    回覆刪除