2014年3月29日星期六

2014.03.22 {野餐} 山頂公園 & {晚飯} 新斗記

上星期六同蝸牛先生去了山頂公園野餐
一心以為可以好快到達
所以只係食少少麥皮就出發

在金鐘坐 15 號巴士上山頂
架車超爆, 無位坐, 全程企位
到達時已經無乜精力

之後落車後仲要行一段斜路先可以到達
所以沿途我已經忍唔住要拎三文治出來填肚
首先會到達 {柯士甸山遊樂場}
入面都幾靚, 有一大片草地, 涼亭跟洗手間都係歐陸式的 
我地0係呢度小休一陣就繼續出發

大約再行半個鐘多少少就到達山頂公園
(我由北角屋企出發, 大約花了 1.5 hrs!!!)

路程大約如下:

雖然都幾攰, 但我覺得都值得
入面有一大片草地, 好岩野餐
最重要係唔多人, 可以自成一角
不過風景就無我想像中咁靚

我地只係簡單帶了壽司, 薯片, 三文治同奇異果 
0係度食下0野, 睇0下書, 感覺好寫意

之後我地在附近兜下睇下風景就落山

夜晚返北角, 去了新斗記

生炒骨
好有鑊氣, 好味

 燻蹄
比想像中大碟, 而且我覺得幾好味

椒鹽鮮魷
外邊的炸粉太淋, 口感唔得
唔夠惹味

呢日過得好充實, 開心~

5 則留言:

  1. Mr and Mrs. Snail:
    ~係巴士企足全程, 都幾辛苦.
    ~香港啲郊外,設備都幾好, 又幾舒服. 而且, 坐交通工具都去到. 好方便.
    ~我見你哋野餐呀!! 太好啦!! 我鐘意依啲活動

    回覆刪除
    回覆
    1. 野餐都幾好玩, 你0個邊地方咁大, 野餐的地方應該好多好大啦....
      其實香港的交通真係幾方便....可惜太細太多人

      刪除
  2. 我鍾意山頂公園唔多人,瞓喺草地好舒服呀!

    回覆刪除
  3. 可以上去山頂野餐很有悠閒感覺, 不過行山去真係要d時間~~~

    回覆刪除