2014年3月14日星期五

2014.03.13 {尖沙咀} Sabatini Ristorante Italiano

今日我同蝸牛先生都 off
難得平日可以兩個一齊放假
想做 d weekday 先做到的事
但諗來諗去都無 idea
 
本來有諗過澳門一日遊
不過, 兩個瞓到黃朝百晏
起身已經十點幾........
所以最後都係留港消費
 
****
一直想試呢間意大利餐廳
 
尖沙咀麼地道69號帝苑酒店3樓
 
打去 book 位時, 職員提示我男生不可穿短褲 or 拖鞋
仲有, 年紀太細的小朋友都不招待
{心諗} 嘩....點解好似咁高級?!
 
餐廳入面的環境好靚, 好古典
 
坐低就傻傻的 order 了 sparkling water
埋單先知要 $95/支.....好貴
 
我們都揀了 3 course set
頭盤, 主菜/意粉, 甜品
 
頭盤
可揀餐湯 or 前菜
前菜係自助形式, 任吃
 
雖然款式不多, around 十多款
但差不多每樣都好好吃
例如有醃到酸酸地的茄子同蓄茄...味道好特別
仲有 ham + 蜜瓜
未試過任食會有咁甜的蜜瓜
 
麵包
麵包暖暖地, 好好味
長條形0個款好最
唔知點先可以做到咁好味0既麵包呢?
 
食完兩 ROUND 前菜同麵包已經飽0左六成
 
蓄茄大蝦意粉
味道偏淡, 我就嫌清0左少少, 但蝸牛先生就覺得幾好
大蝦好爽口, LIKE!!

 
露筍牛仔肉
呢碟味道比較普通
不過旁邊的薯蓉好香滑
 
甜品 (1)
每人可以從餐車揀兩款
帝苑的甜品水準一向都高
呢兩款都好味
 
甜品 (2)
白色的布丁好味, 而拿破倫就無試到
 
餐飲
 
檸茶的茶膽幾好
 

呢餐又食到超飽, 好有罪惡感
之後沿海旁慢慢散步落尖沙咀
行了一陣商場後本來打算睇戲
不過最後都係決定返屋企附近跑步 (哈, 今日真係超即興)
 
實不相瞞
自中學運動堂後已經無試過跑步
今次第一次同蝸牛先生一齊跑
感覺好新鮮
沿住海旁跑又幾舒服
 
我已經跑得好慢
但中途依然要不斷休息
第二日雙腳仲有酸痛的感覺
我諗......我真係要活動多 d
 

7 則留言:

  1. 呢度食個lunch都唔平喎﹗好似好有情調呢~~

    回覆刪除
  2. 10點幾都話黃朝百晏..哈哈...我放假最早1:00先起身!
    呢個Lunch好正bor!我好中意前菜任食既set, 可以試多d!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 如果打算澳門一日遊, 但瞓到十點幾先起身.....去到已經好晏啦
      呢個LUNCH 真係值得一試...

      刪除
  3. 這間是出名餐廳呢, 有機會都想試試~ 之後可以一齊跑步好開心~~~

    回覆刪除
  4. Mr. and Mrs Snail:
    ~真難得啦!! 一齊閒日放假. 而且, 我覺閒日放假去行街食野, 都會舒服啲. 無咁人多嗎!!
    ~都話你哋識享受, 好識食!! 依間食物真不錯!!
    ~跑步----去實在呀!! 我追巴士, 我就當跑步!!哈哈~

    回覆刪除
  5. 好恩愛喔~而家都市夫婦已經好小有咁健康既活動了~

    回覆刪除