2014年3月2日星期日

2014.03.02 {銅鑼灣} 竹壽司

我平時好少做運動
趁住放假, 相約蝸牛先生去屋企附近的 [香花徑] 散下步 
上山好多樓梯, 都幾攰
我行到上氣唔接下氣, 但蝸牛先生就面不改容
我的體能實在太差
 
天后廟道
唔知點解, 呢一度好多落葉 
 
慢慢行, 好快就落到銅鑼灣
出發前, 蝸牛先生已經決定去食壽司
 
銅鑼灣 開平道一號Cubus 12樓

之前次次都有 BOOK 位, 今次大安旨意 WALK IN
點知撞正今日超 FULL
去到已經兩點, 但最後都要等10 mins 先有位
 
茶碗蒸
我好鍾意食茶碗蒸
 呢度的好好食
味道好清, 食完唔會覺得好漏
 
前菜: 沙律
佢的沙律汁好味
 
前菜: 青瓜三文魚
 呢個就無乜特別
 
壽司併盤
之前坐吧檯, 壽司係續件上的
由淡味到濃味, 食完一件先到另一件
今次坐 order 檯, 壽司一碟全上
感覺無咁正宗, 同埋始終覺得師傅即製會新鮮 d
下次都係要求坐吧檯
 
海膽壽司, 拖羅小卷
 海膽超大塊, 好鮮甜, 無腥味, 十個正!!
拖羅味道就比較淡
 
大蜆麵豉湯
 湯都好飲
 
綠茶紅豆雪糕
奶味比較重
 
呢個 set 真全超飽, 物有所值
 
*****
 
食完飯, 去了工聯會交報名表
佢的麵包班真係超抵
$1,460 十堂 (會員: $1,314)
之前成日都懶懶閒好遲先報
所以無一次報到
今次預早交表, 希望成功啦~
 

9 則留言:

  1. 上完堂講下係咪真係學到野丫,而家心大心細緊,同事早排報左仙姐學整酥皮不過有d貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好丫,不過四月尾先上
      我諗住平平地去學下d skill 咋

      刪除
  2. 幾好呀,, 散步式運動, 之後去食壽司!! 好舒服~
    個海膽壽司好鬼正!!!! 不過....... 今餐好貴............哈))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 一餐半餐.....唔係好過份0者.....
      係呀, 我好鍾意行呢條徑, 唔太辛苦, 但又可以同自己講已經做左運動..哈哈

      刪除
  3. lunch time 中, 望見你件海膽壽司, 再望番個飯盒.即刻無MOOD 食個飯盒...海膽壽司~~~~LIKE

    回覆刪除
  4. Mr. and Mrs. Snail:
    ~你屋企附近都幾方便, 有跑步徑, 可以做下運動. 而且, 又近食野地方. 真好!!
    ~你哋兩個好識食, 餐日本餐. 好正!!
    ~去上麵包班, 你整麵包會進步得好快!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 所以我好鍾意而加住緊呢區!
      下星期就知報唔報到名, 希望報到啦, 到時我會同大家分享整包技巧

      刪除
  5. 海膽壽司真係超正呢﹗嘩,大件到佢呢...
    我都心思思想報工聯會d 煮食課程呢,真係好抵玩...

    回覆刪除