2014年3月9日星期日

2014.03.08 - 自家打邊爐 {蕃茄蟹湯底}

天氣涼涼地, 最岩打邊爐
由於鍾意一邊打邊爐一邊飲湯, 所以通常會自己煲湯底
無味精而且感覺上健康一點
 
蕃茄蟹湯底
入面材料有:
蕃茄四大個, 甘荀一條, 薯仔一個, 廿蚊豬展 (先用高速煲煲一個鐘)
之後加小蟹兩隻, 大蜆八隻, 再滾多半個鐘
另外我又落了約一湯匙的白胡椒, 少少蔥頭
最後加鹽調味就可以開始
 
買海鮮時檔主話今日泥鯭好靚
我地都係第一次泥鯭用打邊爐
不過我同蝸牛先生都覺得脆鯇好味 D
 
執了幾隻
 
鮑魚, 大扇貝各兩隻
扇貝超大隻, 好厚肉
不過佢個殼洗極都好似好污糟咁
所以最後都係用另一個煲焯熟佢算
下次都係用來清蒸好 D
 
油麥菜

 
 草菇
 
水餃, 蟹柳

最後加多一個公仔麵就岩岩好
每次打邊爐都食得超級飽
今次終於都控制到份量
 
湯底愈打愈鮮甜, 好好飲...

6 則留言:

  1. 個湯底先係亮點所在,咁多海鮮真係勁甜,其實我都好怕成日打邊爐食到over晒...:-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔只打邊爐會食得over, 我係成日都係事後先知自己食得太over...成日都爆肚感覺

      刪除
  2. 個湯底好正呀! 我都鍾意打邊爐飲湯呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然明知咁樣唔健康, 但邊爐湯底真係好好飲啊!

      刪除