2014年3月24日星期一

3.20 結婚三周年

眨下眼已經結婚三年
我真係覺得時光飛逝

雖然每日只係返工放工然後煮飯
但我覺得過得好充實

婚後先發覺自己對煮0野食係咁有興趣
好多謝蝸牛先生一直的鼓勵
只要係我煮的, 就算有幾奇怪, 幾難食, 佢都會照單全收 (仲要帶埋飯)
為免佢再受害, 我今年要出去上多 D 烹飪班

結0左婚, 除了要學煮飯洗衫外, 仲要學點去分配時間
要將自己的時間分俾蝸牛先生, 屋企人, 朋友
其實我覺得好難, 我仲要慢慢學

婚後, 要顧累0既0野多0左
未嫁時, 無負擔, 想買就買, 想玩就玩
但有了自己家庭後, 就唔可以再咁隨性
始終有了一頭家, 負擔會多0左
我希望可以靠我地的努力令將來生活好一點
希望蝸牛先生每日都開開心心
希望蝸牛先生錫我, 錫家人之餘, 都錫自己多一點

三周年快樂!!

*****
320 收到蝸牛先生送來公司的鮮花, 好靚!!

由於蝸牛先生好夜先收工, 所以呢晚無特別出去慶祝
而我就 530 SHARP 閃去買材料

焗了香草麥包, 點黑醋吃, 好味~
(富澤商店的香草真係好掂)

南瓜湯
日本南瓜真係好甜

煙三文魚
本來想焗蠔, 不過又唔想食得太貴, 所以最後買了煙三文魚

蕃茄帶子蝦意大利粉
自己整蕃茄醬, 不過整完出來唔係我心目中想要的味道, 要再研究

今次買0左呢隻新鮮的意大利粉, 但唔係特別好味

Tony Wong 出品的蛋糕
新出品拿破倫蛋糕, 有少少椰子味, 蝸牛先生鍾意

伯爵茶味的蛋糕
好清, 味道好特別, 初頭食覺得麻麻, 但食下食下又覺得幾好

拎0左幾支花返屋企, 其餘的留在公司
鬱金香真係好靚

我們的周年結婚禮物
Fitbit 運動手帶
最近的周末都有去跑步
希望可以有恆心 keep 住跑

希望以後每一個周年都咁開心幸福~

10 則留言:

  1. 恭喜晒!祝你地每日都sweet爆,hehe haha每一天,日日有好野食!
    鬱金香真係好靚!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀~
      如果日日都有好野食...我應該肥死...哈哈

      刪除
  2. Mr. and Mrs. Snail:
    ~我記得你舊年結婚周年紀念, 去咗日本玩黎慶祝.
    ~咁快又一年. 今年,有花收. so sweet!!
    ~你整啲野食, 其實進步咗好多!! 黎緊學埋烹任class, 會更加掌握到技巧.
    ~祝你哋恩恩愛愛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩! 好勁呀, 你咁都記得....
      係啦, 咁快就一年, 時間真係過得好快

      刪除
  3. 好感動... 真的結婚後真的唔係2個人既事! 但一齊面對開心唔開心, 真的感恩~
    祝你地永遠幸福啊~ ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢...結婚後真係多0左好多顧累....
      好彩婚後生活都開心0既...

      刪除
  4. 結婚週年快樂!! 祝你地永遠幸福恩愛! 扎鬱金香好靚呀!!

    回覆刪除
  5. 三周年快樂, 繼續恩愛甜蜜~~~ 很精美的DIY晚餐~~~

    回覆刪除