2014年3月17日星期一

楓糖黑麥麵包 {附簡短食譜}

尋晚忽然想整黑麥包
返完娘家後, 即刻落 CC Super 買材料
本來想試下外國麵粉
不過唔見有麥粉
最後唯有幫襯返富澤商店
點知......執下執下執0左好多0野
見到有白神麵包機專用的酵母
又買來試下, 如果好用就五月去日本時入貨
{話時話, 屋企有包白神酵母, 仲未開封}

用麵包機搓粉
搓完好似一粒大的牛根丸, 好攪笑~

搓完都已經十二點
於是放雪櫃做冷凍發酵
第二朝先焗

第二日將麵團0係雪櫃拎出來攤30分鐘
之後排氣
再鋪濕布, 等麵團休息 15 分鐘
之後整型, 噴水, 等佢發大至 1.5 倍 (around 1 hr)
焗之前在包面畫上花紋

預熱 10 分鐘, 180度 焗 25 - 30 分鐘

未焗時, 賣相都幾差....好似一條....屎..haha

成品: 第一次切開包時覺得入面有少少濕
於是再焗多 5 分鐘

食落有點似法包
皮有點脆同硬

包包做出來的質地, 同人地好似有 d 唔同
人地的會有大窿, 感覺柔軟
要慢慢再研究下咩原因先

食譜來自網上
我將原有食譜份量縮細了

麵粉 118g
麥粉 140g
楓糖 33g (原食譜用蜜糖, 不過我屋企無)
水 140g
白糖 1/2 茶匙
咖啡粉 1 茶匙
無糖朱古力粉 1/2 茶匙
鹽 4g
油 1 茶匙
酵母 3g

*****
下月會去工聯會學整包包
希望到時會有新的領悟

6 則留言:

  1. 我又係次次去親citysuper+富澤都超忍唔到手..哈哈
    麥包我未整過, 雖然買左包麥粉..但我覺得呢個外形都好得呀!我成日都覺得呢D一條過既包好難, 因為好似好難控制溫度時間咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 每次去 citysuper 都忍唔住要去富澤行一圈
      我覺得麵包真係好難整, 整到個型, 但又未必整到鬆軟, 有排學

      刪除
  2. 相信整多幾次, 愈來愈熟手就會整得更好~~~

    回覆刪除
  3. Mr. And Mrs. Snail.
    -你個個weekend 都返娘家?
    -而家你做包, 做得好上手, 想整就整到.
    -同埋我覺hk 超級市場,有好多麵包材料賣, 方便. 我想知hk CC super 係咪好夜先close?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係每星期返呀...around 兩星期先一次咋
      cc super 收 10:30pm, 其實都唔算好夜....

      刪除