2014年3月8日星期六

2014.03 雜記

2014.03.07 毒
今日臨放工前見到呢個 POST, 好令人振奮
花花煲 + TRIVET + RAMEKIN, 只售 $2,528
絕對係超值價
可惜, 我已經有南瓜煲, 花花煲註定同我無緣
而且我覺得 STAUB 好用 D

記得之前阿嫂想買花花煲
於是即刻 WHATSAPP 通知佢
哈哈, 最後我當然放毒成功啦
毒人毒到底, 放工即刻行落 SOGO 幫佢買
八點幾去到, 已經賣剩最後兩 SETS
不過, 之後其他分店會再開賣

花花煲會送貨
其餘 STONEWARE 自取
花花 RAMEKIN 雖然唔實用, 但好靚!
本身呢 SET 已經好抵
今月買滿 $2,500 仲要再送花盤, MAGNET
嘩!! 抵到爛
花盤好靚呀!!
MAGNET 又係好靚, 比我一定唔捨得用
雖然唔係自己買, 但都好開心可以幫阿嫂買到呢 SET 煲
*****
本週煮意:
上 WEEKEND, 蝸牛先生下廚
沙嗲肥牛煲, 第一次煮, 都幾好味丫
不過影得好衰
梅菜蒸菜心

我煮的卥水豬軟骨煲, 卥水係上次用剩的, 用來煮豬軟骨都幾好味

泡菜豬肉
我鍾意食泡菜, 而且襯豬肉幾好味
豬肉碎煎蛋飯
本身想整泰式肉碎, 不過整完出來完全無"泰味"
蝸牛先生仲唔係咁鍾意食添...失敗!!!
尋晚煮西餐
買了煙三文魚
原來 CITYSUPER 櫃入面的貨係可以試食的
而且試食的分量都幾大
我見到有人試完芝士再試三文魚
又幾抵喎~!
蓄茄濃湯
我唔鍾意用雞湯
結果個湯味道爭D, 味道太寡
白汁大蝦意大利粉
買了現成白汁, 所以味道都幾好, 哈哈

時間好似過得愈來愈快
一個星期就咁過去


4 則留言:

  1. LC好抵呀~~
    你地D菜式都好多元化下呢~~ 我都要努力學習下先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢SET 真係好抵...值得買
      我每晚都攪盡腦汁諗煮乜餸, 其實難度都幾高

      刪除
  2. 幫親友買嘢, 幫到人, 自己又可以shopping, 一舉多得~~~

    回覆刪除