2014年3月16日星期日

2014.03.13 {北角} 韓味屋

最近韓菜大熱, 我都要湊湊熱鬧

上文提要: 
13 號放假, 黃昏去了跑步, 所以無時間預備晚餐
上 OPENRICE 見到屋企附近開了一間新的韓國餐廳
見近近地, 決定行去望下

北角丹拿道60號地下D及E鋪

店鋪好細, 十張枱唔夠, 裝修欠奉, 家庭經營 feel
跟蝸牛先生大約八點去到, 要等位
見入面 full full 地, 再望下人地的食物
覺得都幾似樣, 所以決定等

around 10 mins 有位
我地點了兩份晚餐
(每款餸都會包無限添加的白飯, 海帶湯 & 前菜)

先來海帶湯
味道 ok, 唔似味精湯, 
不過我鍾意飲牛骨湯多 d

前菜
泡菜, 蘿蔔, 醃紫菜
第一次食醃紫菜, 酸酸地, 都幾好味
反而泡菜我覺得未夠入味, 但用來撈白飯又幾好
蘿蔔我無試

期間都見到有人專登來買泡菜 ($20/盒)

炆牛肋骨
呢個好味, 個汁甜甜地, 牛肉好淋, 蘿蔔好入味

石頭飯
飯好似濕0左小小
味道偏淡, 要落多 d 辣醬先夠味

整體都幾滿意呢度的食物
不過以小店來講, 價錢好似貴0左小小
晚餐價由 $80 - $2xx 不等
但無加一

我們點的牛肋骨要 $150
韓式炸雞要 $160 (不過店主話係二人份)
 搵日都想試下

今日好輕鬆咁過了一日假期, 開心~

*****
2014.03.15
隔兩日的星期六又去食過
LUNCH 的價位比較便宜一點
五, 六十蚊已經有交易

今次係牛骨湯
好飲, 不過望落好油

海鮮豆腐辣湯定食
入面有好多料, 蜆, 墨魚仔, 蝦, 豆腐
唔算太辣, 當湯飲味道 ok 的, 但如果用來撈飯就嫌淡口少少

牛肋骨定食
賣相好茶餐廳 feel
味道 ok, 不過牛肉有點 "un"

我覺得 lunch 比較抵食
因為始終味道未算驚為天人
晚上的價錢顯得有點貴
而且, 座位比較迫, 坐得唔太舒服

不過, 我還是想搵日來點一客炸雞...嘻嘻~





沒有留言:

發佈留言