2014年4月5日星期六

2014 Le creuset 開倉

本來今年冇諗住去
點知同事俾咗朋友首日的戰利品我睇
見到今次竟然有我想要的花花碟
於是決定 weekend 去碰碰運氣
晨早九點到達 (十點先開)
但拎到的只是657 號籌!!
在室外排了差不多個半鐘就可以入到室内
以為好快就到啦
點知排下排下最後差不多兩點先入到去
足足排了五個鐘!! crazy!!
如果一早知道要排咁耐,我一定唔會排落去
因為排隊已經浪費咗我五個鐘
所以,我的心態已經由可買可唔買變成唔買對唔住自己 (呢個一定係 LC 的策略!!)
一入到去,見到有大量 stoneware
有花花燉盅,碗,碟……
花花+粉紅色= 無得
一入場個人已經開始失控
由於屋企已經夠煲用,所以今次主力 stoneware
最後執下執下就攪成咁
返到屋企有種虛脱的感覺
亦有少少罪疚感
睇怕下次未必會再

6 則留言:

  1. 估唔到要排咁耐, 但總算買到心頭好, 粉紅色真係好靚~

    回覆刪除
  2. 我見好多人都買果隻大湯壺(?), 睇落都幾好用, 不過要排咁多個鐘真係會癲架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大湯壺...我打算用來當MIXING BOWL 咋
      無錯! 所以我入到去失控啦

      刪除
  3. Mr and Mrs Snail:
    ~太好啦!! 可以去private sale, 而且真係平好多!!又有粉紅色, 我好鐘意你買啲野呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過, 外國買 LC 好似仲平...我都好羨慕

      刪除