2014年4月21日星期一

2014 復活節

四日的復活節假期, 眨下眼就過
無乜特別事做過, 但聽日就要返工喇
假期同錢一樣, 永遠都唔會覺得夠

今個假期, 唔算多姿多采
去了剪髮, BBQ, 同屋企人飲茶
反而同蝸牛先生就只係普通食下飯, 行下街

呢幾日我們去了 北角 [梅花村小館鹵水鵝, 魚香茄子炆米
灣仔 [莎巴馬來西亞餐廳]  海鮮喇沙
大坑 [拉麵來] 

鹵水鵝好味, 不過唔夠阿鴻小吃好食, 魚香茄子炆米就較為普通
海鮮喇沙, 唔係第一次食, 不過今次覺得味道淡0左小小
拉麵就無變, 都係咁好味 

假日的廚房係屬於蝸牛先生的
佢煮了雞亦, 炒蜆, 腐乳蝦, 火腿炒蛋, 露筍炒牛肉
雖然佢好少練習, 不過煮出來的味道都幾好, 岩我口味

考到車牌後, 第一次渣車
借了阿哥的車, 由藍田渣到入大埔
第一次上 HIGHWAY
第一次入隧道, 俾隧道費
第一次入停車場, 泊車
感覺都幾良好

不過, 要阿哥0係旁邊我先會夠膽渣

終於比我地搵到另一隻馬騮仔
雖然呢隻的質料無舊0個隻咁靚
不過愈睇愈順眼
開心, 終於幫佢搵到個伴 (hehee...)


今日同蝸牛先生去運吉睇樓
有個單位都幾岩我心水
廚房夠大, 而且仲有個小露台
可惜, Out budget!!  失望....
我要繼續努力儲多d 錢先得

期待...我倆五月尾的長假期~

8 則留言:

  1. Mr and Mrs. Snail:
    ~看到你背影, 你都好簽瘦呀!! 恭喜考到車牌, 我覺香港車牌唔容易考到. 就算考到, 我覺香港渣車, 會幾驚,人多車多, 所以, 你好勁
    ~你依個假期都幾充實. 食咗好多特別食物
    ~同埋我覺Mr. Snail 煮飯好有天份.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都驚架,所以要阿哥旁住先敢
      我唔瘦,係錯覺

      刪除
  2. 揸車練習愈多就愈熟習, 就會更加有信心, 加油~~~

    回覆刪除
  3. 我呢個假期都好鬼充實呢!馬騮仔係咩牌子黎架?我好鬼中意間條!
    第一次揸車就揸長途,好叻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有間叫斗室的床上用品店,入面有馬騮仔買,有好多款架

      刪除